یافتن پست: #کم

سندی محکم از زنده بودن انسانیت!{-37-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 11:01
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
به سلامتی پت و مت که هیچ وقت جلو مشکلات زندگی کم نمیارن.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:52
+5
Danial
Danial
فرق زمین خوردن دخترا و پسرا !!!
پسر در حال دویدن...
زااااارت (صدای زمین خوردن)

رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ، پاشو گمشو! (شپلخخخخخ "صدای پس گردنی";)
... ... یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!
یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!
________________
دختر در حال راه رفتن...
دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)

رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای...
یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟
یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من!
من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 10:45
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
{-21-}
این خانم خانومه امد...
سلام عزیزانم...سلام دلبرانم{-41-}{-35-}
17 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 09:52
+3
Danial
Danial
یه دکمه لایک این زیر هست ، آره همین زیر ..... دیدیش ، میتونی روش کلیک کنی ؟ نه جون من میتونی ؟ ........ کلیک کردی ؟ ؟؟ دیدی چیزی از زندگیت کم نشد ... اما یه امیدی به ادمین میدی که باز هم از کار و زندگیش بزنه و بیاد با پست نوشتن سرتون رو گرم کنه ..........آره بخدا همش همینه .......{-21-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 09:23
+6
ramin
ramin
مردی تو یك فروشگاه بزرگ به یه دختر زیبا میرسه و میگه: خانم، من زنمو اینجا گم كردم ناراحت نمی شید اگه کمی با شما صحبت كنم؟ دختر: چرا؟!! مرد: چون هر بار كه با یه زن خوشگل صحبت می كنم زنم یهو پیداش می شه!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 01:54
+7
Behdad
Behdad
آخرین ویرایش توسط BEHDAD در [1390/12/23 - 00:33]
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 00:32
+5
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
سیب تا حالا 3تا کار مهم کرده!! اول حوا رو گول زد، بعد نیوتن رو از خواب بیدار کرد، و در آخر نظر آقای استیو جابز - رئیس کمپانیAppLe - رو به خودش جلب کرد...{-37-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 23:20
+1
sasan pool
sasan pool
*کمپوت باز کردیم بخوریم ، به مامانم میگم : مامان فکرکنم مزش عوض شده ...میگه : آره
میگم : بریزمش دور ؟
میگه : نه بزار تو یخچال بابات میاد میخوره !!!!{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:52
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
نشستيم داريم فيلم اکشن ميبينيم يه دفه بابام يه لگد محکم بهم زد . ميگم چرا ميزني ، ميگه خواستم حس ال اي دي سه بعدي بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکني
باباي باحاله مارو داري ؟؟؟!!!!!
11 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:28
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ