reza
گل های شمعدانی همه شکل تو هستند،رنگین کمان را بر سر زلف تو بستند.
تا طاق ابروی بت من تابتا شد،دری کشان پیمانه هاشان را شکستند.
ramin
آخه کی بجز علی کریمی محبوب ترین بازیکن جهانه هان بچه شما بگید
ronak
سرم را که تکیه می دهم به سینه مردانه ات.... همه کوه ها کم می آورند..
امنیت آغوش توست که بهانه ای می شود ....برای هزار باره پیدا شدن در حریمت...
ronak
دلتنگی برای من تمامی ندارد !
فرقی هم ندارد ...
جز در مقیاس اندازه و نوع ..
وقتی هستی یک جور ... و ..
......وقتی نیستی !....کمی بیشتر !
من همیشه دلتنگ توام .
ali rad
میگویند شکستنی رفع بلاست ، ای دل تحمل کن شاید حکمتی است
Mitra Mohebbi
به مرده تو اتوبوس کبریت می خواسته، به بغل دستیش می گه:
- اسمت چیه؟
- همایون.
- به به، شغلت چیه؟
- زنبوردار.
- به به، کجا می ری؟
- اهواز.
- عجب جایی! کبریت داری؟
- نه.
- نه و نکمه! با اون اسمت، مردک پشه باز، تو این گرما سگ می ره اهواز که تو می رى؟
reza
زندگی اجبار است
مرگ انتظار است
جدایی دشوار است
فکر تو تکرار است
اگر رفتم تو یادم کن
اگر مردم تو خاکم کن
nice
1390/12/22 - 03:09