یافتن پست: #کم

aB'Bas S
aB'Bas S
‫به سلامتی ایرانسل که به آدم میفهمونه که:

قبول کردن بعضی پیشنهادها فقط از اعتبار آدم کم میکنه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:19
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
فکر روی فکر
نصیحت پشت نصیحت
و عقربه های بی شرم و حیا که قصد ندارند
کمی به خود استراحت دهند
اجازه؟!
می خواهم انصراف بدهم از این زندگی ...
بخش آموزش کجاست ... ؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 15:24
Pedram
Pedram
دهه 50: خدایا کمک کن ؛ انقلاب پیروز بشه تا ما خوشبخت بشیم !
دهه 60: خدایا کمک کن ؛ جنگ تمووم بشه تا ما خوشبخت بشیم !
دهه 70: خدایا کمک کن ؛ کشور رو بازسازی کنیم تا ما خوشبخت بشیم !
دهه 80: خدایا کمک کن ؛ اصلاحات انجام بشه تا ما خوشبختم بشیم !
دهه 90: خدایا قربون دست ات ! هیچ کاری نکن فقط ، از این بدبخت تر نشیم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 14:06
+3
ronak
ronak
قول داده امــــ
هنگامــــ شنیدن نامتـــ بی خیال باشمــــ !
از اینــــ قول در گذر !
چرا که با شنیدن نامتــــ
صبر ایوبـــــ را کمــــ دارمــــ
برای فریاد نزدنــــــ !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 13:11
+7
معادل برخی از توابع ++Turbo C و ++Borland C برای CodeBlocks
یکی از دلایل استفاده نکردن برنامه CodeBlocks توسط دانشجویان، پشتیبانی نکردن برخی توابع ++Turbo C و ++Borland C توسط این برنامه می باشد. در ادامه معادل برخی از این توابع را در CodeBlocks آورده ام، امیدوارم مفید و کارآمد واقع شود! ( معادل توابع دیگر بر اساس در خواست دوستان کم کم به همین لیست اضافه خواهد شد. )
برای استفاده کافی است تا معادل توابع معرفی شده را در ابتدای برنامه اضافه کرده و از آنها استفاده نمائید. [فایل]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 11:26
+7
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
شیشه ای میشکند
یک نفر میپرسد: که چرا شیشه شکست؟
یک نفر میگوید:شاید این رفع بلاست
دیگری میگوید شیشه ی پنجره را باد شکست
دل من سخت شکست
هیچکس هیچ نگفت.غصه ام را نشنید
از خودم میپرسم:ارزش قلب من از شیشه مگر کمتر بود؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:51
+6
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
مامانه به بچه هه میگه میدونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی! بچه هه میگه آره ولی لگدی که زدم تو شیکمش ابتکار خودم بود!!!
{-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:15
+6
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
دلتنگياي زياد ، خطرناکه!

آدمو به کمتر از حقش قانع مي کنه..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:09
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
به سلامتی ایرانسل که به آدم میفهمونه که:

قبول کردن بعضی پیشنهادها فقط از اعتبار آدم کم میکنه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 21:48
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
رفتم کلانتری میگم گوشیم رو گم کردم. میگه کجا گم گردی؟ میگم پارک. میگه چرا رفتی پارک؟؟؟؟
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 21:44
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ