یافتن پست: #کم

maryam
maryam
در پی اختلاف نظر در مورد اینکه شب چهارشنبه سوری 22 است یا 29. روز 22 اسفند یوم الشک و از 22 تا 29 اسفند هفته ی وحشت اعلام شد{-7-}
15 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 20:06
+6
mehdy
mehdy
دستور العمل های شیرازی·

الف) سعی کنید روزها استراحت کنید تا شبها راحت بتوانید بخوابید ·

ب) در نزدیکی تخت خوابتان صندلی بگذارید تا اگر از خواب بیدار شدید روی آن نشته واستراحت کنید ·

ج) ایستادن به رفتن، نشستن به ایستادن و خوابیدن به نشستن اولویت دارد ·

د) جایی که می‌توانید بنشینید چرا می‌ایستید؟ ·
کار امروز را به فردا موکول کنید و کار فردا را به پس فردا ·

ه) اگر حس کار کردن به شما دست داد کمی صبر کنید تا این حس از شما بگذرد ·


ز) از همه دیرتر سر سفره رفته و زودتر بلند شوید تا زحمت چیدن و جمع کردن سفره به شما تحمیل نشود ·


ح) برای کار همیشه فرصت هست پس از استراحت غافل نشوید ·

ط) در میهمانی‌ها حتماً با خود بالش ببرید شاید فرصتی برای استراحت بدست آوردید



ک) .به خواب نگویید کار دارم به کار بگویید خواب دارم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 19:48
+3
maryam
maryam
ای کاش دنیا واسه ۱ شب مال من بود....
اون وقت با خوشحالی‌ از دنیام پرتت می‌کردم بیرون!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 19:30
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست
عشق آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود
سجده ای زد بر لب درگاه او

پر زلیلا شد دل پر آه او
گفت یا رب از چه خوارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای
جام لیلا را به دستم داده ای

وندر این بازی شکستم داده ای
نشتر عشقش به جانم می زنی

دردم از لیلاست آنم می زنی
خسته ام زین عشق، دل خونم مکن

من که مجنونم تو مجنونم مکن
مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو … من نیستم
گفت: ای دیوانه لیلایت منم

در رگ پیدا و پنهانت منم
سال ها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی
عشق لیلا در دلت انداختم

صد قمار عشق یک جا باختم
[!] آوارهء صحرا نشد

گفتم عاقل می شوی اما نشد
سوختم در حسرت یک یا ربت

غیر لیلا برنیامد از لبت
روز و شب او را صدا کردی ولی

دیدم امشب با منی گفتم بلی
مطمئن بودم به من سرمیزنی

در حریم خانه ام در میزنی
حال این لیلا که خوارت کرده بود

درس عشقش بیقرارت کرده بود
مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو لیلا کشته در راهت کنم.
27 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 19:10
+7
aB'Bas S
aB'Bas S
چرا راننده ها زیر بارون دلشون فقط برای زنها می سوزه؟
20 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 19:03
+6
Behdad
Behdad
ادم زشتو کوتوله چاغ باشه یکمم بو بده اما ترسو ضعیف و بی اعتماد به نفس نباشه!{-50-}
واسه همه اونایی که قایم میشن گفتم! {-35-}
15 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 18:51
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
{-7-}
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 18:33
+6
-1
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1391/01/18 - 08:05]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 18:23
+11
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
میگم چطوره عکس خودمو بذارم توی خوشگلترین ها...روی همه کم شه{-7-}
آخرین ویرایش توسط sin_sin در [1390/12/20 - 18:21]
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 18:19
+5
سحر
سحر
استاد میشه یکمی رعایت کنی،آرومتر حرف بزنی؟
مگه نمیبینی خوابیم خب!
______________________________________
اشتیاق و علاقه تون به درس تـــو حلقـــــم :))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 18:06
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ