یافتن پست: #کم

ronak
ronak
بعد از باران نگاهم…
آفتابی شو …
رنگین کمانِ بودنــت را…
دوســت دارم …
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:33
+6
ronak
ronak
بگذار مرز تنهایی را رد کنم …
ببین…گذرنامه ام فقط مهر لبهایت را کم دارد..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:01
+4
Behdad
Behdad
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 19:43
+7
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
خدایا شکرت كه به کمک فيس بوك ، تونستیم به مفهوم دقیق این مطلب پی‌ ببریم : "یه دوست دارم که دوست داره با دوست تو دوست بشه , تو دوست داری با دوست من که دوست داره با دوست تو دوست بشه دوست بشی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 19:30
+3
سحر
سحر
یــادم بــاشـــد ، امشب بعضی از آرزوهایمــ را دَم ِ در بگذارم
تــا رفتگـــر ببــــرد ! بیچــاره او ...
ما بقــی را هم نقــدا" بــا خود بــه گور می بـــرم
ما بقــی همــان " آرزوی بــا تــو بودن " است
نتــرس جانکم !
حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 18:46
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
زن سینه‌های برجسته نیست
موی مش کرده
ابروی برداشته
لبانِ قرمز نیست
زن لباسِ سفید
... شب با شکوه عروسی
بوی خوشِ قرمه سبزی
هوسِ شب‌های جمعه
قرار‌هایِ تاریکی‌ ، کوچه پشتی‌، تویِ یک ماشین نیست
زن خون ریزی
کمر دردِ ماهانه
پوکی استخوان
یک زنِ پا بماه
حال تهوع
استفراغ
درد‌های زایمان
مادر بچه‌ها نیست
زن عصایِ روز‌های پیری
پرستار ، وقتِ مریضی
رفیقِ پای منقل
مزه بیار عرق دوره‌های دوستانه نیست
زن
وجود دارد
روح دارد
قدرت
جسارت
پا به پای یک مرد ، زور دارد
عشق
اشک
نیاز
محبت
یک دنیا آرزو دارد
زن ... همیشه ... همه جا ... حضور دارد
و اگر تمام اینها یادت رفت
تنها یک چیز را به خاطر داشته باش
که هنوز هیچ مردی پیدا نشده
که بخواهد در ایران
جایِ یک زن باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 18:44
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
به رشتیه می گن اسم اعضای خانواده ات را نام ببر می گه ؟امرسان. موبایل. صا ایران. امریکا .میگن چه ربطی داره؟ میگه:والا امرسان عیال بنده است که زیبا جادار مطمعن ... موبایل دختر بزرگمه که هیچ وقت در دسترس نیست ... صا ایران دختر کوچیکمه که هر روز بهتر از دیروزه ... منم که امریکا هستم چون هیچ غلطی نمی تونم بکنم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:58
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
ﺁﻗﺎ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﻭﺭﻭﻏﮑﯽ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺕ ﻣﯿﮕﯽ عشقم ﻣﻦ ﺗﺎ ﺁﺧﺮﺵ ﺑﺎﻫﺎﺗﻢ,ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﻮ ﺑﮕﻮ ﺁﺧﺮﺵ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺴﺘﻦ ﮐﻤﺮﺑﻨﺪته
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:40
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند!
وای به روزی که خاکمان کنند!
{-47-}{-31-}{-31-}{-47-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:32
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
این دست هم
حکم
حکم تو
فقط بازی با دلم را
تمام کن …..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:21
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ