ronak
بعد از باران نگاهم…
آفتابی شو …
رنگین کمانِ بودنــت را…
دوســت دارم …
ronak
بگذار مرز تنهایی را رد کنم …
ببین…گذرنامه ام فقط مهر لبهایت را کم دارد..
سحر
یــادم بــاشـــد ، امشب بعضی از آرزوهایمــ را دَم ِ در بگذارم
تــا رفتگـــر ببــــرد ! بیچــاره او ...
ما بقــی را هم نقــدا" بــا خود بــه گور می بـــرم
ما بقــی همــان " آرزوی بــا تــو بودن " است
نتــرس جانکم !
حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم .
علـــــــــــــــــی
به رشتیه می گن اسم اعضای خانواده ات را نام ببر می گه ؟امرسان. موبایل. صا ایران. امریکا .میگن چه ربطی داره؟ میگه:والا امرسان عیال بنده است که زیبا جادار مطمعن ... موبایل دختر بزرگمه که هیچ وقت در دسترس نیست ... صا ایران دختر کوچیکمه که هر روز بهتر از دیروزه ... منم که امریکا هستم چون هیچ غلطی نمی تونم بکنم؟
☺SAEED☻
ﺁﻗﺎ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﺩﻭﺭﻭﻏﮑﯽ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺕ ﻣﯿﮕﯽ عشقم ﻣﻦ ﺗﺎ ﺁﺧﺮﺵ ﺑﺎﻫﺎﺗﻢ,ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﻮ ﺑﮕﻮ ﺁﺧﺮﺵ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺴﺘﻦ ﮐﻤﺮﺑﻨﺪته
☺SAEED☻
این دست هم
حکم
حکم تو
فقط بازی با دلم را
تمام کن …..!