یافتن پست: #کم

maryam
maryam
محـــکم تر از آنم که براي تنــها نــبودنم ، آنچه را که اســـمش را غــرور گذاشته ام ، برايت بــه زميـــن بکوبــم............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 22:19
+2
شاهین
شاهین
اخه یکی نیست بگه لامصب تقلب تا این حد خو جاش 5 دقیقه لا کتاب بی صاحاب شده رو باز میکردی کمتر از نوشتن این روناخن وقت میبرد
آخرین ویرایش توسط shahin در [1390/12/22 - 20:22]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 20:21
+5
Behdad
Behdad
کمی اطلاعات بهتون بدم! {-42-}

ایا میدانید پلشت به چه معنی است؟!

اسکل نام پرنده ای زیباست و خنگ اما در لغت و معنا به معنی....... است!
7 تا اسکل کنار هم یا باهم را یک پلشت گویند!{-50-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 19:39
+3
امیرحسین
امیرحسین
من آخرسرش املا این کلمات رو یاد نگرفتم :|
زغال یا ذغال
قورباقه یا غورباقه
امپراتور یا امپراطور
توفان یا طوفان
نردبان یا نردبام
یقه یا یخه
طوس یا توس
اصطبل یا اسطبل
عرابه یا ارابه
آزوقه یا آذوقه
دکمه یا دگمه
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 19:02
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
در MEETING S
اگر دلتنگی کم آوردی غصه نخور..
من به جای هر دویمان دلتنگم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 15:44
+5
sasan pool
sasan pool
bangkok dangerous
این فیلم یکی از بهترین فیلم های نیکلاس کیج هست که من خیلی دوستش دارم.داستان راجبع یک قاتل حرفه ای هست که وارد بانکوک میشه اونجا عاشق یک دختر کر و لال میشه دختره میفهمم که عشقش قاتل هست.در نهایت این آقای قاتل وقتی میبینه به ته خط رسیده خودش میکشه.صحنه آخر فیلم من خیلی دوست دارم و کلی هم گریه کردم چون واقعا خیلی دردناک میمیره .
19 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 14:40
+5
sasan pool
sasan pool
پای تو نشستم ببین که آخرش چی شد/آرزو های قشنگم واسه تو سهم کی شد
دلمو شکستی و رفتی پی کار خودت/این و تقصیر تو اون دل بیمار خودت
دل بیمار خودت خیلی دلم ازت پر/بد جوری از تو دلخوره
یک روز تلافی میکنه/دل از دلت تو میبره
قلبمو پس فرستادی/خوب خودت نشون دادی
من خودم هم خسته شدم پاشو برو تو ازادی
میدونستم مزه عشقم دلتو میزنه/دلتو یک تیکه سنگه خب محاله بشکنه
تو رو دسته کم گرفتم که این شد آخرش/هنوز هم خاطره ات اینجاست بیا وردار ببرش
این اهنگ امروز گوش دادم بد جوری حالمو گرفت یاد خاطرات گذشته افتادم.این آهنگ محسن یگانه خونده.
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 14:19
+2
سحر
سحر
بگو ، چگونه پرواز کنم؟
پرواز میخواهم
بادبادکم را بدهید ...
میخواهم دل بکنم از این زمین
و وابستگی هایم
... اما نخ خیالم به تو گره خورده ،
تو بگو ، چگونه پرواز کنم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 12:48
+6
Saman Mlh
Saman Mlh
دوست داری نفر قبلیت رو چیکار کنی ؟

0-دهنشوسرویس کنم
1-ببوسمش
2-یه سطل آب بریزم روش
... ... 3-بزنم تو گوشش
4-لیسش بزنم
5-ارشادش کنم
6-از دره پایین پرتش کنم
7-نازش کنم
8-بشورمش بزارم کنار
9-بزنم تو چشش
10-داد یزنم سرش
11-نوازشش کنم
12-سرمو بزارم رو شونش آروم بخوابم
13-بش فحش بدم
14-دستشو محکم بگیرم
15-محکم بغلش کنم
16-بکشمش
17-نازشو بکشم
18-زیر ماشین بندازمش
19-ادش کنم
20-گوششو بکشم
21-به چک آبدار بهش بزنم
22-جفت پا برم تو شکمش
23-همچین بزنم ، بچسبه به دیوار
24-یه مشت بزنم بره به لوستر گیر کنه
25-از پنجره پایین پرتش کنم
26-روم نمیشه بگم ...
27-یه آیس پک مهمونش کنم
28-یه دوری تو شهر باهاش بزنم
20-اینکه عزیزمه
30- گازش بگیر
30 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 10:47
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
می گــــویند قسمت نیست
حکـــــمت است...؟

خدایا من معنی قسمت و حکمت را نمی دانم
اما تو معنی طاقــــت را می دانی !!!
... مگـــــه نـــــــه؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 10:00
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ