یافتن پست: #کم

☺SAEED☻
☺SAEED☻
زندگی خوب و بد مختصریست...
و پر از احساس است
طعم خوبی دارد که کمی هم تلخ است

مثل یک فنجان چای...
و کنارش عشق است...
مثل یک حبه قند...
زندگی را با عشق نوش جان باید کرد..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 09:50
+2
Danial
Danial
بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن

همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 08:56
Danial
Danial
فقط آسمون ایران میتونه : کمی ! تا قسمتی! نیمه ابری! همراه با بارش پراکنده!در برخی از نقاط باشه. . . ( آخر ادبیاته این جمله)! :
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 08:43
+1
ayda
ayda
ن سینه‌های برجسته نیست
موی مش کرده
ابروی برداشته
لبانِ قرمز نیست
زن لباسِ سفید
... شب با شکوه عروسی
بوی خوشِ قرمه سبزی
هوسِ شب‌های جمعه
قرار‌هایِ تاریکی‌ ، کوچه پشتی‌، تویِ یک ماشین نیست
زن خون ریزی
کمر دردِ ماهانه
پوکی استخوان
یک زنِ پا بماه
حال تهوع
استفراغ
درد‌های زایمان
مادر بچه‌ها نیست
زن عصایِ روز‌های پیری
پرستار ، وقتِ مریضی
رفیقِ پای منقل
مزه بیار عرق دوره‌های دوستانه نیست
زن
وجود دارد
روح دارد
قدرت
جسارت
پا به پای یک مرد ، زور دارد
عشق
اشک
نیاز
محبت
یک دنیا آرزو دارد
زن ... همیشه ... همه جا ... حضور دارد
و اگر تمام اینها یادت رفت
تنها یک چیز را به خاطر داشته باش
که هنوز هیچ مردی پیدا نشده
که بخواهد در ایران
جایِ یک زن باشد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 23:33
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
شب از راه میرسد کم کم..
نگاهم اوج میگیرد...
به یادت مینهم پا در خیال حرف های بی دردی
کمی نزدیکتر...کمی رویایی وگاهی به روی دستهایم باش..
شب از نیمه گذشت...آه ای حس بارانی..
مرا ملموس اشک شبنمهای سردت نگه دار...مرا پا در رکاب عشق تا مرز بی هوایی پیش تر ران
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 22:36
+8
ارسطو
ارسطو
داداش شاید کسی کلا اهل کل کل نباشه چرا اینقدر گیر میدی ؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 22:35
+7
maryam
maryam
توقع زیادی نیست خواستن امنیت آغوش تو وعشقی که زیر خط کمربند نباشد!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 22:02
+3
سحر
سحر
پسرِ 2 روزِ باشگاه میره ، تا یکم بازوهاش بزرگ میشه یه پیرهن چسب می پوشه مثلا اندامش و نمایش بده ...!!
خو لامصب اون شکمی که 30 سانت از بدنت زده بیرون رو چی کار میکنی ؟!!
دیدم که میگماااا
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 21:56
+4
mina
mina
به نظر شما فلسفه ی آرایش كردن خانومها چیه؟
1- برای دلشون؟
2- برای جلب توجه مردها ؟
3- برای رقابت با زنها؟
4- کمبود اعتماد به نفس؟
... ... 5- چون بدون ارایش از اقایون زشتترند ؟
6- آرایش نکنن چی کار کنن ؟
7- جلوگیری از پدیده ی ترشیدگی
8-همه موارد
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 21:47
+10
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
مهم مهم
توجه توجه{-42-}
عاشق همتونم{-41-}
میدونم دلتون برام تنگ میشه{-7-}
ولی چه کنم باید برم یه چیزی هم بخورم جون داشته باشم باهاتون صحبت کنم و دل به دلتون بدم{-29-}
پس تا دیداری دیگر از رفتن من کمال لذت را ببرید{-2-}
شب همگیتون شیک و پیک...دلتون گرم...شانستون آس و تک خال{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 21:17
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ