یافتن پست: #کم

mina
mina
اگه گوشیه دوست دخترتون یا دوست پسرتون پیشتون جا بمونه چیکار میکنین؟؟؟
1من که ندارم
2 زیر و روشو درمیارم
3 اصلا بهش دست نمیزنم
4 یک کم فضولی میکنم
5 نظر شما ..
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 20:50
+10
mah3a
mah3a
زیاده خواه نیستم !
جاده‌ ی شمال
یک کلبه ی جنگلی‌...................... ...........
یک میز کوچک چوبی
با دو تا صندلی
کمی‌ هیزم، کمی‌ آتش،مه‌ِ جنگلی‌
کمی‌ تاریکی ‌_ محض،
کمی‌ مستی،کمی‌ مهتاب...
و بوی یـار.. و بوی یـار.. و بوی یـار ...
تـو باشی،مـن باشم و ...هــیچ !
دنــــیــا هــم ارزانی خـــودشـــــان ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 20:07
+9
sasan pool
sasan pool
دوستان این نظرسنجی من گذاشتم لطفا به جای لایک کردن به من کمک کنید. پنج شنبه داداشم ماشین من و که یک سمند ال ایکس بود زد داغون کرد یعنی رفت زیر خاور.حالا ماشین که درست بشه می خوابم بفروشم.پولی هم که نهایتا جور کنم 12 میلیون هست که ماشین نو نمی خوابم بخرم.توی ماشین های دست دوم چی بخرم؟دوباره سمند بخرم؟405 بخرم؟پرشیا بخرم؟ریو بخرم؟206 بخرم؟پراید بخرم؟یا ماشین آمریکایی کلاسیک و قدیمی بخرم؟ولی یک نکته که من عاشق ماشین پهن هستم توی ماشین های کوچیک دلم میگیره.ممنونم که راهنمایی میکنید.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 20:00
+2
reza
reza
تو ای شکوهمند من
شکوه دلپسند من
تو آن ستاره بودی
که مهر آسمان شدی
زمهر برترآمدی
فرازکهکشان شدی

به دره ها نگاه کن
به ژرف دره ها نگر
به تکه سنگهای سرد
به ذره ها نگاه کن
به من بتاب
که سنگ سرد دره ام
که کوچکم
که ذره ام
به من بتاب
مرا زشرم مهر خویش آب کن
مرا به خویش جذب کن
مرا هم آفتاب کن

حمید مصدق
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 17:47
+3
mah3a
mah3a
سرم را که تکیه می دهم

به سینه ی ِ مردانه اَت

همه ی ِ کوه ها کم می آورن َد

اَمن ِ آغوش ِ توست که

بهانه ایی می شوَد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 16:40
+4
mah3a
mah3a
مرا باور کن ...
همانطور که هستم... رنگ خودم !
و مرا آنگونه بخواه که ترسیم شده ام ...ساده ساده !
این دل کوچکم می شکند وقتی ...
از باورهای غلط جامه می بافی و به زور بر تنم می کنی !
آهسته فرو می ریزم ...
با صدایی بلند ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 16:09
+5
نیوشا
نیوشا
عید و خونه ت[!] نزدیکه
وآچار فرانسه شدن مردا نزدیک تر :D
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 15:36
+4
reza
reza
پر است خلوتم از ياد عاشقانه ی او ** گرفته باز دل کوچکم بهانه ی او
نسيم رهگذر اين بار هم نياورده ** به دست قاصدکي نامه يا نشانه ی او
مسافران همه رفتند و باز جا ماندم ** کدام جاده مرا مي برد به خانه ی او؟
در اشتياق زيارت به خواب مي بينم ** کبوترانه نشستم بر آستانه ی او
منو دوبال شکسته، من و دودست نياز ** چگونه پر بکشم سمت آشيانه ی او؟
غروب ابري پاييز مي چکد در من ** پرم ز هق هق باران کجاست شانه ی او؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 15:21
+5
سحر
سحر
همه نیمه ی گمشده و مکمل شونو پیدا کردن

ما هنوز متمم مون رو هم ندیدیم!

به 30 درجه هم راضی شدیم دیگه!

نبود ؟؟؟

یه 10 درجه...!؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 11:51
+6
sasan pool
sasan pool
‫من بار آخر ورق را
با دلم بر میزنم
بار دیگر حکم کن
اما نه بی دل، با دلت
دل حکم کن (حکم دل)
هر که دل دارد
بیاندازد وسط
تا که ما دلهایمان را رو کنیم
دل که روی دل بیفتد عشق حاکم می شود
پس به حکم عشق
بازی می کنیم
ایندل من
رو بکن حالا دلت را
دل نداری
بر بزن اندیشه ات را
(حکم لازم)
دل سپردن، دل گرفتن
هر دو لازم!؟!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 10:42
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ