یافتن پست: #کم

☺SAEED☻
☺SAEED☻
سنگینی یادهای کوچک و سیاه را
با تنهایی دو چندان می کنی ...
به میان آدمیان رو و در شادمانی آنها سهیم شو
لبخند آدمیان اندیشه های سیاه را کمرنگ و دلت را گرم خواهد نمود
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 01:36
+11
ronak
ronak
گذشته رو اگه به دوش بکشی کمرت خم میشه ولی اگه بذاری زیر پات قدت بلند میشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 00:48
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه "حالت چطوره؟" و تو جواب میدی "خوبم!" ، کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: "میدونم خوب نیستی..."
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 23:46
+3
mitra
mitra
روزی دو زن نزد قاضی آمدند و هر دو ادعا کردند که مادر یک بچه هستند
قاضی فرمودند: بچه را وسط بگذارید و هر زن از یک طرف دست کودک را بکشد. آن دو زن آنقدر کودک را کشیدند که از وسط نصف شد.
قاضی کمی جا خوردند و فرمودند: قاعدتا نباید اینجوری می شد!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 22:24
+9
سحر
سحر
غضنفر رو برق می گیره هر کاری می کنه
نمی تونه خودشو رها کنه
اونم سیم برق رو محکم می گیره
میگه ولم کن تا ولت کنم !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:57
+9
maryam
maryam
دعاي باران چرا؟
دعاي عشق بخوان!
اين روزها دلها تشنه ترند تا زمينها
خدايا کمي عشق ببار!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:56
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
کاش می دانستی........{-35-}، من سکوتم حرف است، حرف هایم حرف است،

خنده هایم، خنده هایم حرف است.

کاش می دانستی،

می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم.

کاش می دانستی، کاش می فهمیدی،

کاش و صد کاش نمی ترسیدی که مبادا دل من پیش دلت گیر کند،

یا نگاهم تلی از عشق به دستان تو زنجیر کند.

من کمی زودتر از خیلی دیر،

مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد.

تو نترس، سایه ها بوی مرا سوی مشام تو نخواهند آورد.

کاش می دانستی،

چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت،

در زمانی که برای غربتت سینه دلسوزی نیست.

تازه خواهی فهمید، مثل من عاشق مغرور شب افروزی نیست.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:39
+5
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود
اما اصلا خوشحال نشدم
هشتادو شش هزار ریال
عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:59
+3
-1
mitra
mitra
الهي تو بميري من نميرم....سر قبرت بيام پارتي بگيرم

الهي سرخک و اريون بگيري.... تب مالت و بلاي جون بگيري

الهي از سرت تا پات فلج شه.... کمرت بشکنه،دستت سقط شه
... ...
الهي حصبه و ام اس بگيري....سر راه بيمارستان بميري

الهي کوربشي چشمات نبينه.... بميري، گم بشي، حقت همينه

الهي آسم تايپ آ بگيري... هنوز که زنده اي پس کي ميميري؟

الهي شوهر ايدزي بگيري.... بفهمي که داري از ايدز ميميري

به در بردي از اينها جان به سالم.... الهي دردبي درمون بگيري
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:32
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
مرد هر چقدرم که مغرور باشه ...
خشن و محکم و سخت باشه ...
بازم یه وقتایی که ناراحته و یه مشکلی براش پیش میاد
انگار فقط یه زن میتونه با نوازش و صدای گرمش آرومش کنه
سلامتی همه زنا و دخترا ...
که بعضی وقتا یه حس ارامشیو به مرد میدن
که هیچ مردی نمیتونه به زن بده
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:14
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ