mah3a
دلم میخواد زل بزنم تو چشای خدا..
یکم بهش نگاه کنم بعد بهش بگم واقعا چی تو وجود من دیدی که فکر میکنی اینهمه بدبختی رو طاقت میارم.
بعد قبل جواب دادن خدا ول کنم برم,شاید خدا به خودش بیاد....!:-(
sasan pool
اینجا شب است
اینجا سکوت حکم فرماست
اینجا همچو دلم ظلمت ساکن است
اینجا تنها جاییست که میتوانم به راحتی حرف دلم رو بزنم
وگاهی چشمانم همچو آسمان به راحتی میبارد
و
اینجا خانه ی دل شکسته من است
mah3a
دلم میخواد زل بزنم تو چشای خدا..
یکم بهش نگاه کنم بعد بهش بگم واقعا چی تو وجود من دیدی که فکر میکنی اینهمه بدبختی رو طاقت میارم.
بعد قبل جواب دادن خدا ول کنم برم,شاید خدا به خودش بیاد....!:-(
saeed
باور کن!
حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست
خداوند در هر حضوری جادویی نهان کرده است برای کمال ما ،
خوش آنروزی که دریابیم جادوی حضور یکدیگر را.
نیوشا
آمادگی لندن برای کمک هستهای به ایران
maryam
یک غریبه می خواهم بیاید بنشیند فقط سکوت کند و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم...
تا کمی کم شود این همه بار ...
بعد بلند شود و برود انگار نه انگار...
mah3a
خدایا ، کمک کن دیرتر برنجم ، زودتر ببخشم ، کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت ده
maryam
می بخشم کسانی را که هر چه خواستند
با من ، با دلم ، با احساسم کردند
و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند
و من امروز به پایان خودم نزدیکم ،
پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم
آهی نکشم برای کسانی که دلم را شکستند
......
Danial
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه گذاشتن سدی در برابر رودی است که از چشمانت جاری است.
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه پنهان کردن قلبی است که به اسفناک ترین حالت شکسته شده .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن شانه های محکمی است که بتوانی به آن ها تکیه کنی و از غم زندگی برایش اشک بریزی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را با جدائی به سرانجام رسانی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن یک همراه واقعی است که در سخت ترین شرایط همدم تو باشد .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه به دست فراموشی سپردن قشنگ ترین احساس زندگی است .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه یخ بستن وجود آدم ها و بستن چشمها است