یافتن پست: #کم

*elnaz* *
*elnaz* *
پشت میز قمار دلهره عجیبی داشتم برگی حکم داشتم و دیگر هر چه بود ضعیف بود و پایین ! بازی شروع شد حاکم او بود و من محکوم همه برگهایم رفتند و سر برگ بیش نماند برگی از جنس وفا رو کرد من بالاتر آمدم بازی در دست من افتاد عشق آمدم با حکم عشوه و ناز برید و حکم آمد از جنس چشم سیاهش زندگی حکم من پایین بود و باختم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 14:37
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
زندگي مثل بازي حکمه!! مهم نيست که دست خوبي نداري مهم اينه که يار خوبي داشته باشي؛ اينطوري ‏شايد حتي بتوني بازي باخته رو ببري
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 14:34
+3
maryam
maryam
موبايلش آنتن نميداد ، بهش مسيج دادم : نميتونم بگيرمت …
جواب داد : به درک! مگه کم خواستگار دارم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:55
+4
maryam
maryam
يکي از مهيج ترين تفريحاتِ آقايون
.
.
تماشاي پارکِ دوبل بانوان است !{-7-}
البته تعداد کمی از خانوما
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:51
+4
maryam
maryam
تا حالا دقت کردين وقتي پسرا ميرن حموم خوشگل ميشن ولي وقتي دخترا ميرن حموم زشت ميشن و سريع ميدون ميرن تو اتاقشون که کسي نبينتشون؟؟؟!!!؟!{-33-}
24 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:47
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
اي کاش سرزمينم به جاي "گربه" شبيه "سگ" بود..!! شايد آنگاه مردمانش به جاي اين همه "خيانت" کردن, کمي "با وفا" بودند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:46
+6
اين بار اگر زنِ زيبايی ديديد
هوس را زنده به گور کنيد!
و خدا را شکر کنيد برای خلق اين زيبايی ...
زير باران اگر دختری را سوار کرديد
به جای شماره ، به او امنيت بدهيد!
او را به مقصدِ مورد نظرش برسانيد ...
نه به مقصدِ موردِ نظرتان!
در تاکسی خود را به در بچسبانيد ، نه به او !
بيائيد فارغ از جنسيت
کمی مـَـرد باشيد.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 12:55
+7
benyamin
benyamin
هرگزنگران اینکه قلب مردی را شکسته ای نباش ، در بدترین حالت فقط کمی رگ به رگ شده است و یک روز بعد مثل ساعت کار میکند.
"دوست دختر دکترشریعتی"
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 10:37
+1
دانیال
دانیال
سلام بهداد جان این جا خیلی سخته کلی گشتم تا تونستم ارسال به گروه رو پیدا کنم
یکمی هم سر در گم شدم حالا تا با سایت اشنا بشم طول میکشه
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 10:04
+1
دانیال
دانیال
سلام من دانیال هستم یک جورایی همه منو میشناسن {-20-} عاششق موتور سیکت
اقا بهداد این جارو معرفی کرده
جای جالبیه فقط من یکمی برام گنگه و سر در گم شدم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 09:57
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ