یافتن پست: #کم

امیرحسین
امیرحسین
در چه ماهی هست که زنها در آن کمتر حرف میزنند !؟ . . . . . جواب: (در دیدگاه) [لینک]
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 21:21
+4
sasan pool
sasan pool
خب می خوام براتون داستان خریدن ماشینمو بگم که خیلی با مزه هست.صبح روز 12 فروردین ماه سال 1390 من و بابک(داداشم)امیر علی(دوست داداشم)رفتیم خیابون خورازیل روز های جمعه اونجا ماشین میارن برای فروش سه تا سمند lx بود که هر سه تاشون خاکستری بودن یکیشون خیلی تمیز بود مدل 1387 بود قیمتش هم 10.450 بود که 1میلیون کمتر از قیمت بازار بود خلاصه بعد از دیدن ماشین و تست ماشین ماشین خوابوندیم پارکینگ تا روز سه شنبه سه شنبه ماشین سند خورد.سند ماشین به اسم یک بابای دیگه بود بیمه ماشین به نام همین بابایی بود که ماشین ازش خریدم کارت سوخت ماشین هم به نام یک سمند دیگه و اسم یک بابای دیگه بود.خلاصه ماشین که خریدم تا الان 3 میلیون خرجش کردم خیلی ماشین تمیز بودی خرج هاشم همه سر لاستیک بود چون لاستیک هاش آشغال بود.دو بار من لاستیک خریدم.کلاچ هوشمند کردم.صفحه کلاچ عوض کردم و بیمه بدنه کردم و ضبط انداختم و... که اگه اینا رو خرج نمی کردم هم اتفاقی نمی افتاد.ولی خب دوست دارم ماشینم تمیز باشه.{-33-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 16:48
+5
sasan pool
sasan pool
نکته ی جالب اینجاست که موتور 206 تیپ پنج که دهه ی 90 طراحی شده و از سیستمهای بسیار پیشرفته از جمله انژکتور استفاده می کنه با موتور 1.6 لیتر 110 اسب قدرت تولید می کنه و نسبت توان به ازای هر لیتر برابر 68.7 اسب برای هر لیتر داره ولی 404S که 3 دهه قبل از 206 طراحی شد با حجم یکسان 1.6 لیتر 115 اسب تولید می کرده که نسبت توان به ازای هر لیتر برابر 71.8 داشته که در نوع خودش بی نظیره. جالب تر از همه اینکه مهندسان پژو اول به رقم بیش از 125 اسب بخار رسیدن! ولی نهایتا این تصمیم گرفته شد که این ماشین با 115 اسب قدرت به فروش برسه. مشخصات فنی این مدل به طور کامل منتشر نشد و فقط چیزایی که گفتن می نویسم: کد موتور: XC5S موتور 4 سیلندر خطی با شعاع سیلندر 84 میلی متر و کورس پیستون 73 میلی متر حجم موتور 1618 سی سی مجهز به دو کاربراتور Weber 40 DCO E2 نسبت تراکم موتور 9.4 به یک حداکثر قدرت 115 اسب در 6500 دور در دقیقه حداکثر گشتاور متاسفانه ذکر نشده گیربکس 4 دنده دستی ضریب دنده چهار 1.00 ضریب دیفرانسیل 4.2 .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 16:24
+8
sasan pool
sasan pool
تاریخچه کوتاه از کوچولوی دوست داشتنی فرانسوی.(پژو 404 ) پژو ۴۰۴ (Peugeot 404) خودرویی است که در سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۵ (اروپا) ۱۹۹۱ (کنیا)تولید شده‌است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور عقب بوده ‌است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۳ دنده به دو صورت خودکار و دستی است. . یکی از مدلهای 404 که به نظرم زمان خودش ماشین فوق العاده ای بوده مدل 404S است که سال 1964 توسط مجله ی Parabrisas تست شد. 404S در واقع مدل اسپرت 404 بود که توسط مهندسانی به نام Pindur و Renaud که در تقویت موتور استاندارد نقش داشتند تکمیل شد. این دو مهندس با تغییراتی از جمله عوض کردن مانیفولدهای ورودی، استفاده از پیستونهای خاص، تقویت سر سیلندر، استفاده از میل سوپاپهای جدید و پمپ روغن جدید، به کار بردن فلایویل سبکتر (4.5 کیلو به جای 9.5 کیلو) و استفاده از دو کاربراتور Weber توانستند به رقم قابل توجه 115 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه برسند که در مقایسه با مدلهای معمولی 404 چیزی حدود 50 اسب افزایش قدرت نشون میده که فوق العاده هستش.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 16:23
+7
ronak
ronak
بیست و چهارساعت از زندگی یک پسر!!!؟؟؟ ۸ صبح: تو رخت خواب….. ۹ صبح: یکم وول میخوره یه لنگه از پاشو از زیر پتو میده بیرون کفش های مارک دارش هنوز پاشه از پارتی دیشب اومده زحمت در آوردنشم نکشیده…. ۱۰ صبح: مامان در و باز میکنه میبینه پسرش خوابه (الهی مادر فدات شه بچه ام تا صبح خونه دوستش کارای پایان نامه اش رو میدیده گناه داره صداش نکنم یکم دیگه بخوابه!) ۱۱ صبح : از جا میپره سمت دستشویی………… .(اگه نه که باز خوابه) ۱۲ صبح یا ظهر: موبایلشو میبینه ۹۹ تا میس کال ۱۹۹ تا اس ام اس سرش گیج میره سونیا – رزا- سارا-بهناز -نازی-ژیلا- الناز- بیتا و………اقدس و شوکت هم آخریاشن اوه باز زنگ میخوره؟ سایلنت بهترین راه حله! میشه یه ساعت دیگه هم خوابید! ۱ ظهر: مامان اومد دم در باز خوابه؟ پسر گلم علی جان بیدار شو مادر لنگه ظهر پاشو ضعف می کنیا! خوشگلم مامانت قوربونه ابروهای ش[!]ت بره ….علی جاااااان عللللللللللللی (پتو رو میکشه)….ا…مامان!! بزار بخوابم پاشو دیگه پرتش میکنه ۲ ظهر:ماماااااااااااااان …..ناهار ۳ ظهر:مامااااان جورابام کو؟ ۴عصر: مامااااااااااان ….سوییچ؟؟ ۵ عصر: اولین اتو…(مسافرکشی صلواتی پسرا بیشتر برا ث
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 12:59
+7
ronak
ronak
سه تا مرد مست بودن سوار تاکسی شده بودن. وقتی اون سه تا سوار شدن و در رو بستن راننده که میبینه اینا مست هستن میخواد ازشون یه پولی بکنه! سریع ماشین رو روشن میکنه بعد زود خاموش میکنه میگه: مسافرین عزیز رسیدیم به مقصد!! مرد اولیه پول میده پیاده میشه... مرد دومیه نه تنها پول میده بلکه تشکر هم میکنه... مرد سومیه اما با عصبانیت تمام یه دونه محکم میزنه توکله راننده!!! راننده میگه چرا زدی؟!!!!! مرد سومیه میگه: اینو زدم که درس عبرتی بشه واست از این به بعد تند نری، داشتی هممونو به کشتن میدادی مردیکه !!!! :))))))
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 12:58
+7
رضا
رضا
درخت را به نام برگ بهار را به نام گل ستاره را به نام نور کوه را به نام سنگ دل شکفته مرا به نام عشق عشق را به نام درد مرا به نام کوچکم صدا بزن!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 12:57
رضا
رضا
باد موهايش را به بازی می گيرد و من چشم بر هم می نهم وهمبازی باد می شوم: گلوله ای نخ در مشت می دوم پای برهنه در پی بادبادکی که چرخ می خورد در بلند آبی آسمان. دل می سپارم به رقص موزون بادبادک ها و اوج می گیرم همراهشان تا بيکران لاجوردی آسمان. در پس کوچه ای نگاهش راه نگاهم می بندد. می نگرد, سادگيم را, پاهای برهنه ام را و چشمانم را که چه آسان هم رقص پرواز بادبادک ها می شود. باد می آید و در ميان پيچ و تاب موهايش ره گم می کند. ره گم کرده سرانگشتان نوازشگر باد بادبادکم را از بندش می رهانند... لبخندی بر گوشه لبانش می شکفد و شکوفه ای در دلم جوانه می زند.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 12:37
+1
gamer
gamer
تو دنيا سه تا فرشته هست : اولي داره به يتيما غذا ميده دومي داره به مردم کمک ميکنه سومي که من خيلي دوسش دارم داره اين اف رو ميخونه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 12:10
رضا
رضا
نه به بهانه سالی نو, نه به رسم تکرار حرفی کهنه, جمله ای تکراری, که به رسم پیشکش, رسم عیدانه. رسم سوغاتی که مسافر به خانه می برد نوبرانه, تحفه شهر فرنگ, هدیه راه دور. به رسم مبهوت دستانی , که گرمای سرانگشتان نوازشگری را در این روزهای آخر زمستان کم می آورند. شاید اما زیباتر, به رسم شیوه چشمانی که رام نگاهی پر از بیم و امید می شوند. شاید اما عمیق تر, به رسم سکوت اشکی که وقفه های کوتاه میان حرفهای صادقانه را پر می کند. شاید اما خودمانی تر, به آن رسم دیرین که عزیز ترین واژه ها را به عزیزت هدیه می دهی: رسم من, رسم تو, رسم ما. نازنینم, به همان رسم آشنا: " سطر سطر این نوشته ها از آن تو و هدیه به تو."
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 11:09

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ