یافتن پست: #گل

saman
saman
در CARLO
سوالات کنکور 93
هنرپيشه معروف سينما ؟
الف) محمدرضا گلزار
ب) محمدرضا علفزار
ک) محمدرضا گندمزار
ش) محمدرضا دشت

هنرپيشه مرحوم سينما ؟
الف) رضا ژيان
ب) رضا ماکسيما
ک) رضا فولکس
ش) رضا خاور

هنرپيشه مرحوم فيلم "ممل آمريکايي" ؟
الف) نعمت الله گرجي
ب) نعمت الله ساقه طلايي
ک) نعمت الله شيرين عسل
ش) نعمت الله مينو

هنرپيشه زن معروف سينما ؟
الف) هديه تهراني
ب) کادوي تهراني
ک) چشم روشني تهراني
ش) قابل نداره تهراني

بازيگر چشم روشن سينما و تلوزيون ؟
الف) پارسا پيروفر
ب) فارسا فيروزپر
ک) پارسا پيروزپر
ش) فارسا فيروزفر

يکي از آهنگ هاي منصور ؟
الف) ديوونه
ب) ... خل
ک) منگل
ش) عجوج مجوج!

خشايار اعتمادي چه سبکي مي خواند ؟
الف) پاپ
ب) اسقف
ک) راهبه
ش) موبد
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 10:46
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
به خبری که هم اکنون بدست ما رسید توجه کنید
.
.
50تااااااااا
50تااااااااا
50 امتیاز
50امتیاز
از طریف مدیریت سایت به برنده هر دوره اختصاص یافته است
بلهههههههههههه
این است بیا 2 یونی
این است آکادمی
و این است آکادمی کارلووووو
بزن به افتخارشوووووووووووووووون
دستا شلههههههههه
دوماد گله
ن ببخشید
پاتوق گله......آقا بشین نرقص...ااااااااا.......عجباااااا
اصن دست نزن
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 00:32
+17
saqar
saqar
در CARLO
اعتراف میکنم وقتی بچه بودم بابام برام یه مرغ حنایی خوشگل و کرچ خرید. منم هی پرتش میکردم بالا تا پرواز کنه. اون فلک زده هم برای اینکه نیوفته بال بال میزد، مث خر کیف میکردم. بالاخره تو یه صانحه هوایی جان به جان آفرین تسلیم کرد. نخند خو بچه بودم دیگه!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 18:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم مراقب خودتون باشید
خدانگهدار{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:53
+5
saman
saman
هرکه عاشق شد جفا بسیار میباید کشید / بهر یک گل منت از صد خار میباید کشید

من به مرگم راضی ام اما نمی آید اجل / بخت بد بین ، از اجل هم ناز میباید کشید . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:20
+7
saman
saman
در CARLO
من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی

ولی با منت و خواری پی شبنم نمیگردم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 15:37
+3
mamad-rize
mamad-rize
داشتم با ی اینگلیسیه چت میکردم
یوهو اینگیلیسیم تموم شد!!!!
بهش گفتم : too roohe ammat honey !!!
گفت: what does it mean ??
گفتم : love u!!!
گفت: so too roohe ammat too!!!!
بیچاره عمم همش چوب ندونم کاریای منو میخوره!!!!!
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/10 - 15:28]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 15:27
+5
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
اون دخترایی که باهاشون میری شمال و دیگه دلت نمیخواد برگردی ..

اونایی که بهت زنگ میزنن قلبت گروپ گروپ میــــزنه ..

همونایی که وقتی کنارت نشستن قایمکی بهت اس میدن دوست دارم و
به آسمون نگا میکنن ..

اونایی که همش قربون صدقت میررررن ..

همونایی که وقتی از دور می بی[!] دست تکون میدن و قند تو دلت اب میشه

و یه لبخند میاد گوشه لبشون !

این دخترا اصلا تا به حـــــال به دنیا نیومدن ..

هیچ گونه ای از این آدما مشاهده نشده که منقرض هم بشه ..

البته عمه ی خدا بیامرز من اینجوری بود ..

به هرحال گفتم که در جریان باشید داداشیا ی گلم ..
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 15:24
+5
saman
saman
در CARLO
حرف های دلم را هرگز کسی نمیفهمد ٫

فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید !

روزی که در زیر خاک گلویم را به تاراج میبرند
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:55
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر : عصبانی میشی خیلی خوشگل میشی …
دختر : من که الان عصبانی نیستم.!!
پسر : منم همینو میگم، الان مثه بزی..!!!
دختر : چی میگی آشغال؟
پسر : آها اینو میگم، الان خیلی خوشگلی ….!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 12:43
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ