یافتن پست: #گل

fowkes
fowkes
داش ساسان بستگیبه خودت داره اما تو مقایسه ماشینایی که گفتی 405 از همه بهتره(از نظر هزینه نگهداری,تو دسترس بودن لوازم یدکی و...) ولی اگه تو قید بنزین و نمیدونم هزینه نگهداری ماشین نیستی اصلا شک نکن و یه ماشین پهن آمریکایی بخر
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/22 - 00:11
+3
ronak
ronak
اس ام اس یک گل پسر :

عزیزم ، خوبی ؟!

دلم واست تنگ شده

همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!

Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم , بتول !
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:07
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
چه لحظه دردآوريه، اون لحظه که میپرسه: خوبی؟ بغض تو گلوت میپیچه ... 5 خط تایپ میكني، ولی به جای enter ... همه رو پاک ميكني و مينويسي: ... خوبم مرسی تو خوبی؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:06
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
تو کجایی سهراب؟! آب را گل کردند چشم ها را بستند.....وچه ها با دل کردند صبر کن سهراب! قایقت جا دارد؟من هم ازهمهمه ی داغ زمین بیزارم.
دیدگاه · 44 دقیقه قبل ·
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 22:01
+4
reza
reza
مهرباني و صداقت تو درست به ظرافت
گلبرگ هاي يک گله نوشکفته است
که براي يه پروانه خسته بهترين
جاي رسيدن به آرامشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:45
+1
☺SAEED☻
☺SAEED☻
ممکن است بتوانيد گلی را زير پا لگدمال کنيد،اما محالست بتوانيد عطرش را در فضا محو سازيد..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 21:10
+5
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
حال من خوب است


خوبه خوب...

انقدر خوب که گلویم امشب

مهمانی به راه انداخته

بغضم بد هوس رقصیدن کرده است !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:31
+3
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
بهار اومد كه من شيدا بگردم چو ماهى بر لب دريا بگردم
پلنگ در كوه و اهو در بيابان همه جفتند و من تنها بگردم

سه روز رفته اى سي روز حالا, سه روز رفته اى سي روز حالا زمستون رفته اى نوروز حالا يار

تو كه گفتي برو صد سال ديگر, تو كه گفتي برو صد سال ديگر نگيرم غير تو من يار ديگر يار

سر سالى نشد يارى گرفتى, سر سالى نشد يارى گرفتى زبانت با من و دل جاى ديگر يار
دلم مى خواهد كه با تو يار باشم, دلم مى خواهد كه با تو يار باشم چو دونه در ميان نار باشم يار

چو دونه در ميان نار شيرين, چو دونه در ميان نار شيرين
چو بلبل محرم گلزار باشم يار
به دستمالم گل بادام دارم, به دستمالم گل بادام دارم
نه شب خواب و نه روز ارام دارم يار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 16:00
+6
aB'Bas S
aB'Bas S
لب کارون چه گلبارون
ميشه وقتي که ميشينند دلدارون
تو قايقها دور از غمها ميخونند نغمه خوش روي کارون
هرروز و تنگه غروب تو شهرما
صفا داره لب شط پاي نخلها
چه خوبو قشنگه لب کارون چه گلبارون
از طرف گروه ميخندي...
{-33-}{-55-}{-55-}{-55-}{-33-}
آخرین ویرایش توسط abbasv6 در [1390/12/21 - 16:01]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 15:56
+5
mitra
mitra
برادرزاده‌ ام از مهد اومده میگه: شعر برات بخونم؟
میگم : بخون عزیزم!
شروع کرده :
دخترای لاله زار خوشگلاشون، تیغ می کشن به پر و پاهاشون، آدم میمیره براشون!
آدم میمیره براشون!
میگم : اینو کی بهت یاد داده؟
میگه : خانم کرمی (مربیشون) نیومده بود امروز، آقا نادر (راننده) باهامون کار کرد ..
{-15-}{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 14:28
+7
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ