بهار اومد كه من شيدا بگردم چو ماهى بر لب دريا بگردم
پلنگ در كوه و اهو در بيابان همه جفتند و من تنها بگردم
سه روز رفته اى سي روز حالا, سه روز رفته اى سي روز حالا زمستون رفته اى نوروز حالا يار
تو كه گفتي برو صد سال ديگر, تو كه گفتي برو صد سال ديگر نگيرم غير تو من يار ديگر يار
سر سالى نشد يارى گرفتى, سر سالى نشد يارى گرفتى زبانت با من و دل جاى ديگر يار
دلم مى خواهد كه با تو يار باشم, دلم مى خواهد كه با تو يار باشم چو دونه در ميان نار باشم يار
چو دونه در ميان نار شيرين, چو دونه در ميان نار شيرين
چو بلبل محرم گلزار باشم يار
به دستمالم گل بادام دارم, به دستمالم گل بادام دارم
نه شب خواب و نه روز ارام دارم يار
پس همون دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
1390/12/22 - 22:08البته عذر میخوام
نه بابا راست میگی.

1390/12/22 - 22:08چشمتون رو از لیموزین من بردارید


1390/12/28 - 07:38اوه با این سلیقه هاتون
آخه پینگ پونگم شد فوتبال؟؟؟؟؟؟؟؟/





1390/12/28 - 12:24 ( لايک توسط 1 کاربر )

1390/12/28 - 12:56