یافتن پست: #گل

Pedram
Pedram
خارهميشه مواظب گلشه اگه دستش بزني خونتو ميريزه هميشه خارتم گل من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 14:09
+3
mitra
mitra
به خانه می رفت
با کیف
و با کلاهی که بر هوا بود
چیزی دزدیدی ؟
مادرش پرسید
دعوا کردی باز؟
پدرش گفت
و برادرش کیفش را زیر و رو می کرد
به دنبال آن چیز
که در دل پنهان کرده بود
تنها مادربزرگش دید
گل سرخی را در دست فشرده کتاب هندسه اش
و خندیده بود
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 14:00
+5
OMiD
OMiD
عنايت قرار مي دادم.
رسيدم نزديكش كه بهم گفت: ميخواستم يه كار كوچيكي برام انجام بديد. من كه حسابي جا خورده بود گفتم خواهش مي كنم در خدمتم.

سوار شديم رفتيم به سمت خونه ش. تو راه هي با خودم مي گفتم با قيافه اي كه اين خانم داره هيچي بهم نده حداقل شصت، هفتاد تومن رو بهم ميده! آخ جون عجب نوني امروز گيرم اومد. ديدي گفتم امروز كارم مي گيره؟ حالت جا اومد داداش؟! (مكالمت دروني ايشان است اينها!)

وقتي رسيديم خونه بهم گفت آقا يه چند لحظه منتظر بمونيد لطفا.
بعد با صداي بلند بچه هاشو صدا كرد: رامتين! پسرم! عسل! دختر عزيزم!
بيايد بچه ها كارتون دارم!
پيش خودم مي گفتم با بچه هاش چي كار دار ديگه؟ البته از حق نگذريم بچه هاش هم مودب بودن هم هلو!!

بچه هاش كه اومدن با دست به من اشاره كرد و به بچه هاش گفت: بچه هاي گلم اين آقا رو مي بينيد؟ ببينيد چه وضعي داره! دوست داريد مثل اين آقا باشيد؟ شما هم اگر درس نخونيد اينطوري مي شيدا! فهميديد؟! آفرين بچه هاي گلم حالا بريد سر درستون!

بچه هاش هم يه نگاه عاقل اندر احمقي! به من انداختن و گفتن چشم مامي جون! و بعد رفتند.

بعد زنه بهم گفت آقا خيلي ممنون لطف كرديد!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 09:08
+2
ramin
ramin
دوستی را از زنبور یاد نگرفتم كه وقتی از گل جدا میشه میره سراغ یه گل دیگه.... دوستی رو از ماهی یاد گرفتم كه وقتی از آب جدا می شه میمیره....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:55
+7
پاراگلایدر
پاراگلایدر
پاراگلایدر سایت جنت آباد [لینک]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:24
+3
Pooya.MJ
Pooya.MJ
سلام. من Pooya.MJ هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:18
*elnaz* *
*elnaz* *
من که تصویری ندارم در نگاه هیچ کس
خوب شد هر گز نبودم تکیه گاه هیچ کس
کاش فنجانی نسازد کوزه گر از خاک من
تا نیفتد در دلم فال سیاه هیچ کس
زیر بار ظلممان دارد زمین خم میشود
بی تفاوت شد خدا هم چون که آه هیچ کس
بهترین تقدیر گلها چیدن و پژمردن است
سعی کن هرگز نباشی دلبخواه هیچکس
آخرش چوپان تو را با خنده ای سر میبرد
کاش میشد تا نباشی در پناه هیچ کس
عاقبت در زجر هستی قرص نانت میکنند
ماه دور از دست باش و قرص ماه هیچکس
دیدگاه  •   •   •  1390/12/21 - 00:02
+6
reza
reza
حرف هایم را تعبیر می کنی ، سکوتم را تفسیر

دیروزم را فراموش ، فردایم را پیشگویی

به نبودنم مشکوکی ، در بودنم مردد

از هیچ گلایه می سازی ، از همه چیز بهانه ...


من ؛ کجای این نمایشم ...؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:35
+5
رضا
رضا
سلام. من رضا هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:13
tahna
tahna
سلام. من tahna هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/20 - 23:11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ