یافتن پست: #گم

mah3a
mah3a
میرن میگردن عقده ایارو جمع میکنن از تو شهر که بیان استادشون کنن استاد!
.....سال پیش یه سوال بهمون دادن سر کلاس گفتن هرکی حلش کنه 2 نمره میگیره 2 نمره!
بعد یه سال به اصطلاح استادو دیدم میگه حل شد میگم نه!میگه سی ساله هیچکس نتونسته حلش کنه سرکار بودید....آخرشم میخنده(عقده دارنا مگه نه؟)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:34
+7
ebrahim
ebrahim
دیروز رفتم سر کلاس.به استاد میگم من برای بار ششمه دارم این درسو انتخاب میکنم.میگه پس من میشینم تو بیا درس بده{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:17
+5
ebrahim
ebrahim
با کلی شوق و ذوق رفتم خونه، به بابام می گم استادمون گفت بین همکلاسی ها
من بالاترین نمره رو گرفتم.میگه: ببین دیگه بقیه چقدر خنگن...
من :(
بابام :|
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:13
+6
mah3a
mah3a
ما تا بيست سالگي از تاريكي ميترسيديم!
بعد برادر زاده ی 7 ساله م توی تاريكي نشسته،بهش ميگم:
تو تاريكي چه كار ميكني؟
ميگه دارم با روحِ اجسام ارتباط برقرار ميكنم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:03
+7
ashkan
ashkan
غضنفررفته بوده چتربازی. موقع پرش از هواپیما، فرمانده بهش می گه: وقتی پ[!] بیرون دكمه سبز می زنی چترت باز میشه، یك درصد اگر باز نشد، دگمه قرمز رو می زنی كه حتما چترت باز می شه. بعد وقتی رسیدی پایین یك جیپ هم پایین منتظرته كه می بردت پادگان. حالا بپر. غضنفر می پره، دگمه سبز رو میزنه چتر باز نمی شه، دگمه قرمز رو میزنه چتر باز نمی شه، می گه اگه شانس ماست، حالا اگر برسیم پایین جیپه هم رفته
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:22
+6
-2
ashkan
ashkan
کاربردهای مختلف " مُردن " در فرهنگ ما !!
برو بمیر : برو گمشو !
بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !
می میرم برایت : عاشقتم !
می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟
... مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:02
+3
-2
ali rad
ali rad
هنوز گاهی میان آدمها گم می شوم…!
کوچه ها را بلد شدم…
خیابان‌ها را بلد شدم…
ماشین‌ها را، مغاز‌ه‌ها را،
… رنگ‌های چراغ قرمز را…
ولی هنوز گاهی میان آدمها گم می شوم
آدمها را بلد نیستم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 20:26
+2
ebrahim
ebrahim
مامانم گیر داده یه اهنگی هست بگرد ببین می تونی دانلودش کنی ؟! می گم اسمشو بگو ؟ می گه نه اسم خودشو می دونم نه خوانندشو ولی اولش یه ریتمی داره مثل " دیدینگ دیدینگ دینگ " ....

شما بگین الان من چی سرچ کنم توی نت ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 15:52
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
هنوزم پنکـــــه ببینم جلوش وا میستمو میگم : آآآآآآآآآآآآآ
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 15:31
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
صدا و سیما اعلام کرده ، مردم میتونن ماهواره نوید را به صورت زنده از اینترنت رصد کنند .
آخه من چی بگم الان ؟؟؟!! عمه داری ؟؟؟ مرتیکه من بزور ایمیلم رو چک میکنم حالا برم فضا ماهواره چک بکنم ؟ آره ...؟؟؟!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 15:27
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ