یافتن پست: #گم

☺SAEED☻
☺SAEED☻
حوا :منو دوست داری?آدم : خبر مرگم ،مگه چاره دیگه ای هم دارم!و این چنین عشق آغاز شد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 14:30
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
مچاله کن ، بشکن ، بند بزن ، خط بزن ، خلاصه راحت باش …

ارث پدرت نیست ، دل تنهای من است !!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 14:06
+7
نیوشا
نیوشا
پیام تبریک سید محمد [!] برای دریافت اسکار فیلم “جدایی نادر از سیمین”

به نام خدا
هنرمند گرانقدر جناب آقای اصغر فرهادی
موفقیت چشمگیرتان را در پرآوازه ترین حادثه و مراسم سینمایی که نشانگر شایستگی های شما و هنرمندان عزیز و همکاران ارجمندتان در فیلم”جدایی نادر از سیمین“ است صمیمانه تبریک می گویم.
اقبال مردمی در ایران و اهتمام جشنواره های گوناگون و صاحب نظران معتبر در سراسر جهان، پیش از این نیز توانمندی و جایگاه والای سینمای اندیشمند و صاحب سبک ایران را به خوبی نشان داده است و آنان که به ایران و به آیین و فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم دلبستگی دارند و احترام می گذارند، توفیق بزرگ شما را بار دیگر ارج می نهند.
این حادثه را باید نشانه ای روشن بر آن دانست که هنر به طور عام و سینما به طور خاص از مهم ترین ابزارهایی است که می تواند در جهان نا امن، جنگ زده و پر از تبعیض و ناروایی و خودکامگی، موجب نزدیکی دلها و چیرگی انسانیت و محبت بر خشونت شود و گفت و گوی فرهنگ ها و تمدن ها را به جای تنش و درگیری بنشاند.

سید محمد [!]
۸ اسفند ۹۰
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 13:19
+18
شاهین
شاهین
فرق زمین خوردن دخترا و پسرا !!!
پسر در حال دویدن...
زااااارت (صدای زمین خوردن)

رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ، پاشو گمشو! (شپلخخخخخ "صدای پس گردنی";)
یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!
یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!
________________
دختر در حال راه رفتن...
دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)

رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای...
یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟
یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من!
من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 12:38
+6
ronak
ronak
بابا عضله !! بابا هیکل !! بابا آرنولد !!! خوب آخه من به تو چی بگم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 11:49
+6
mohsen-p
mohsen-p
بابابزرگم 98 سالشه ، می گه : وصیت ناممو بنویسم ؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ بشین یه چشم انداز 20 ساله ی جامع بنویس برا آیندت ، قدر جوونیتم بدون
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 11:28
+4
mohsen-p
mohsen-p
واسه استخدام رفتم یه شرکتی خانومه میگه :شما

برای آگهی استخدام اومدین؟

گفتم پـَـَـ نَ پـَـَــــ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 11:25
+4
ronak
ronak
من زنم
وفتی خسته ام
وقـتـی کلافه ام
وقتی دلتنگم
بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگیها
زورم به تنها چیزی که می رسد
این بغض لعنتیست!!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:53
+7
saeed
saeed
اینجا زمین است. زسم آدمهایش عچیب است. اینجا اگر راه گم کنی به جای گشتن در پی تو فراموشت میکنند{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:49
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
من يه آشنايي دارم اسم فاميلش آزاديه! يه دختر و پسر داره اسم دخترش آزاده و اسم پسرش هم آزاد! اسم زنش هم رهاست! فقط اسم خودش با خانوادش تناسب نداره. ميگه مي خوام اسم خودم رو بذارم ول كه با باقيه خانوادم ست بشم! مي گم چون پدر خانواده اي اسم ول خيلي مناسب نيست بهتره اسمت رو بذاري ولنگار كه هم به نقشت بخوره هم به خانوادت!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:32
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ