mehdi
وقتی ازم می پرسی که خوبی و من میگم :ای بد نیستم....!!
یعنی بدم..خیلی هم بدم...؛
پس نگو خدا رو شکر....!!!!!
☺SAEED☻
خـــدایـــا
این روزا تموم که شد،میام میزنم رو شونه ت!
میگم:جنبه رو حال کردی !
☺SAEED☻
میگمااااااا ماها از اون پیرزن، پیرمردای بی آزاری می شیم که حوصله ی کسی رو سر نمی بریم ؛ یه لپ تاپ بهمون بدن همه چی حله !!!!!
☺SAEED☻
زنگ زدم پشتیبانی میگم اینترنت قطعه. زنه احمقانه ترین سوالاتی که فکرشو کنی ازم پرسید. فقط کم مونده بود مجبورم کنه سلامت کنتوربرق رو هم چک کنم.
payam
قهرمانيه ليورپول در جام اتحاديه را به همه طرفدارن اين تيم تبريك مي گم
امید
به یاد دارم , مادر مادربزرگم را که شمشیر ملاقه اش در هوا می چرخید
و فرمان می داد تا قصر سنگی اجاق را
پشت به بادهای دیوانه بسازند !
او پادشاه بی چون و چرای قلمرویی بود که از شمال ُ جنوب
به دیگ سیاهی ختم میشد !
تنها پادشاهی که همه شب هایش را گرسنه می خوابید !
ali rad
نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد … نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت … ولی بسیار مشتاقم … که از خاک گلویم سوتکی سازد … گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش … تا که پی در پی دم گرم خویش را بر گلویم سخت بفشارد …. و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد … تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را