یافتن پست: #گم

mehdi
mehdi
وقتی ازم می پرسی که خوبی و من میگم :ای بد نیستم....!!
یعنی بدم..خیلی هم بدم...؛
پس نگو خدا رو شکر....!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:27
+1
سحر
سحر
می بینم که اصغر فرهادی افتخاری آفرید که شاید دیگه هیچگاه تکرار نشه ،به همه دوستان تبریک میگم اسکار بهترین فیلم خارجی رو برای فیلم جدایی نادر از سیمین...
انکار نکنیم
نام وطن هنوز هم چشمهایمان را تر می کند
و هنوز هم
بوی خزر که می آید
دنیا ، دریا می شود...
به افتخار اصغر فرهادی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 16:38
+11
☺SAEED☻
☺SAEED☻
خـــدایـــا
این روزا تموم که شد،میام میزنم رو شونه ت!
میگم:جنبه رو حال کردی !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 15:03
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
میگمااااااا ماها از اون پیرزن، پیرمردای بی آزاری می شیم که حوصله ی کسی رو سر نمی بریم ؛ یه لپ تاپ بهمون بدن همه چی حله !!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 14:25
+6
sepideh
sepideh
شب امتحان خوابگاه دخترا:
چهار بار دوره کردم ..میفهمی چهاربار.. نتونستم دوره پنجمو بزنم!
مهناز جون اون کتابو بده به من (صدای هق هق و گریه)

شب امتحان خوابگاه پسرا:
( ساعت ۲ نیمه شب همراه با دود قلیون ) مونی مگه نمیگم رد بده! شاهش دست من بود!!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:40
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
من میگم اصغر فرهادی رو سرمربی تیم ملی کنن،شاید جام جهانی رو هم بردیم!
{-7-}{-54-}{-45-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 09:26
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
زنگ زدم پشتیبانی میگم اینترنت قطعه. زنه احمقانه ترین سوالاتی که فکرشو کنی ازم پرسید. فقط کم مونده بود مجبورم کنه سلامت کنتوربرق رو هم چک کنم.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 08:28
+2
payam
payam
قهرمانيه ليورپول در جام اتحاديه را به همه طرفدارن اين تيم تبريك مي گم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 23:11
+4
امید
امید
به یاد دارم , مادر مادربزرگم را که شمشیر ملاقه اش در هوا می چرخید
و فرمان می داد تا قصر سنگی اجاق را
پشت به بادهای دیوانه بسازند !
او پادشاه بی چون و چرای قلمرویی بود که از شمال ُ جنوب
به دیگ سیاهی ختم میشد !
تنها پادشاهی که همه شب هایش را گرسنه می خوابید !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 22:11
+4
ali rad
ali rad
نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد … نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت … ولی بسیار مشتاقم … که از خاک گلویم سوتکی سازد … گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش … تا که پی در پی دم گرم خویش را بر گلویم سخت بفشارد …. و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد … تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:22

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ