☺SAEED☻
فرقی نمی کند گودال آبی کوچک باشی یا دریایی بی کران ، زلال که باشی آسمان درتوست
mah3a
دختره تو صف اتوبوس پشت سرم داره مثه .... آدامس می جوئه بر گشتم نیگاش میکنم.... میگه : چیه اعصابت خورد شد؟؟
میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه کم ولوم بده بی زحمت تازه داشتم می رفتم تو حس..
sasan pool
من زنم...وقتی خسته ام
وقتی کلافه ام
وقتی دلتنگم
بشقاب ها را نمی شکنم... ...
شیشه ها را نمی شکنم
غرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها
زورم به تنها چیزی که میرسد
این بغض لعنتی است
payam
گاهي گمان نمي كني و مي شود گاهي نمي شود كه نمي شود گاهي هزار دوره دعا بي اجابت است گاهي نا گفته قرعه به نام تو مي شود گاهي گداي گدايي و بخت با تو نيست گاهي تمام شهر گداي تو مي شود ...!
mah3a
مادر من
مادر من
تو ياري و ياور من
مادر چه مهربونه
درد منو ميدونه
بي عذر و بي بهونه
قصه برام ميخونه
مادر مهربونم
قدر تو رو ميدونم
تو با مني هميشه
من برگم و تو ريشه
sasan pool
وابستگی چه زود اتفاق می افتد
.
.
.
.
.
قبل از آنكه بدانی
راه بر گشت را گم كرده ای...
mah3a
میدونید چه جوری باید وسیله ی گم شده رو پیدا کرد؟ یه نوشو خرید، بلافاصله پیدا میشه
شنبه اخر سر مارو میبرن کلانتری ها.....خوبه تو بازداشگاه دسته اخرو میزنیم.....بد هر کس باخت به سروانه میگیم برامون بستنیییییییییی بگیره
1390/12/7 - 20:26 ( لايک توسط 1 کاربر )moafegham
tasvib shod
1390/12/7 - 20:28 ( لايک توسط 1 کاربر )okayyyyyyyyyyy......
1390/12/7 - 20:30 ( لايک توسط 2 کاربر )خو شنبه 8صب جلو در کلانتری 123قیامدشت
1390/12/7 - 20:31 ( لايک توسط 1 کاربر )






















1390/12/7 - 20:33