mah3a
دو چيز نهايت ندارد. يكي استخوان شهداي گمنام ، ديگري امامزاده ها !!
mah3a
از پشت همین تریبون جا داره که به نیمه گم شده خودم اعلام کنم که ... به گم شدنت ادامه بده ! من فعلا سرم گرمه و داره بهم خوش میگذره...
parham
کاربردهای مختلف " مُردن " در فرهنگ ما !!
برو بمیر : برو گمشو !
بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !
می میرم برایت : عاشقتم !
می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟
... مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟
امید
قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.
بعد از مرگم، انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشتنگاری قرار دهید.
به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!
ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند.
عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب کیدا ممنوع است.
بر قبر من
پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.
کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!
مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.
روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.
دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!
کسانی که زیر تابوت مرا میگیرند، باید هم قد باشند.
شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.
گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.
در مجلس ختم من گاز اشکآور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.
از اینکه نمیتوانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می طلبم
وصیت حسین پناهی
zahra
گمشده این نسل اعتماد است نه اعتقاد.اما افسوس که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد!
mitra
بیار باران که دلتنگم ببار باران ...
mitra
به سلامتی اونی که تا آخر عمر از قلبت بیرون نمیره،
ولی مجبوری از زندگیت
بندازیش بیرون !
فقط اونایی که سرشون اومده میفمن من چی میگم
سحر
بالاخره يه روز اين موبايلو بر ميدارم شمارتو ميگيرمو بدون سلام بهت ميگم
نفهم ..
هيشكي قد من دوسِت نداشت ، اينو ميگم و قطع ميكنم!
parham
هر غروب در افق پدیدار میشوی
در دورترین فاصلهها
آنجا که آسمان و زمین به هم میرسند،
من نامت را فریاد میزنم
و آهسته میگویم: “دوستت دارم"
اما واژه هایم در هیاهو گم میشود
و صدایم به تو نمیرسد
نگاهت میکنم
میخواهم چشمانم به تو بگویند “دوستت دارم”
اما نگاهم در غبار گم میشود
و هرگز به تو نمیرسد
vaaaaaaghean.
1390/12/9 - 20:43 ( لايک توسط 1 کاربر )