یافتن پست: #گم

aB'Bas S
aB'Bas S
اگر عشق نبود به کدامین بهانه ای می خندیدیم و می گریستیم؟
کدام لحظه های ناب را اندیشه می کردیم؟



چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم؟
آری...
بی گمان پیشتر از اینها مرده بودیم اگر عشق نبود !
« دکتر علی شریعتی »
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 23:15
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
خوابيدني كه توش\"بوس\"، \"بغل\" و \"شب بخير عزيزم\" نباشه كپه ي مرگ است...
سلامتي همه ما مجردا كه امشبم بايد كپه ي مرگمونو بذاريم..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 23:02
+4
-1
sasan pool
sasan pool
خیانت
خيانت کرده ام .... آری
و بر عشق تو می خندم
دو چشمت را خودم امشب
به روی خویش می بندم
خيانت کرده ام .... آری
نمی دانی و می گویم
بدان راهی دگر بی تو
برای عشق می جویم
وفایم را ندیدی که
خيانت را ببین حالا
دل تنگم ندیدی که
دل سنگم ببین اما
ندیدی غرق احساسم
ندیدی گریه هایم را
خيانت کرده ام تا تو
ببینی خنده هایم را
خيانت کرده ام .... آری
چه خشنودم که می دانی
مکن اندیشه باطل
که قلبم را بسوزانی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:40
+4
sasan pool
sasan pool
نمیدونم چی شد که اینجوری شد
نمیدونم چند روزه نیستی پیشم
اینارو میگم که فقط بدونی
دارم یواش یواش دیوونه میشم

تا کی به عشق دیدن دوبارت
تو کوچه ها خسته بشم بمیرم
تا کی باید دنبال تو بگردم
از کی باید سراغتو بگیرم

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت آرزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه

یادت میاد ثانیه های آخر
گفتی میرم اما میام به زودی
چشمامو بستم نبینی اشکمو
چشمامو وا کردمو رفته بودی

قرار نبود منتظرت بمونم
قرار نبود بری و برنگردی
از اولش کناره من نبودی
آخرش هم کاره خودت رو کردی

قرار نبود چشمای من خیس بشه
قرار نبود هر چی قرار نیست بشه
قرار نبود دیدنت آرزوم شه
قرار نبود که اینجوری تموم شه
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:32
+2
mah3a
mah3a
تنهایی یعنی من ِ بی تو ... بی او... یعنی یک لغتنامه که "او " و " تو " یش گم شده...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:45
+7
شاهین
شاهین
با کسی که دوستش داری فیلم نبین ... آهنگ گوش نده ... به پیاده روی نرو ... خاطره نساز !!! ... ... وقت نبودنش می فهمی که چی میگم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:33
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
Flag is up{-42-}
8 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:51
+8
شاهین
شاهین
یه جمله توپ دارم ولی نمیگم!!!!!

دکتر علی شریعتی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:49
+5
شاهین
شاهین
شارژ ایرانسل میگیرم و براتون جمله های خفن تر میگم.

دکتر علی شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:46
+6
sasan pool
sasan pool
وقتی فراستی میشود منتقد شماره یک مجلات و تلویزیون/ وقتی حوزه هنری به خاطر حضور زرین کلک در یک جشنواره عذر خواهی میکند تا به سرنوشت خانه سینما دچار نشود
وقتی همه بسیج میشوند تا قلاده های طلایشان را به گردن سینما بیاندازند.... این اسکار لذت بیشتری دارد
سینمایی که به پناهی اش پناه ندهد/ وقتی رسول اف اجازه به انجام رساندن رسالت هنری اش را ندارد، باید که کیمیایی، کیمیای گمشده اش را در اسطوره های دهه پنجاه بجوید
"نسل ما خواست نفهم بماند .... اما نشد"
و به همین خاطر میفهمد که این نسل آنقدر اسطوره ندارد که همین یکی دو تایش را هم از دست بدهد
آن روزی که فراستی نامی، بی شرمانه "جرم" کیمیایی را استمناء خواند، برای نسل خود گریستم
نسلی که می تواند/ اما نمیگذارند‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:59
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ