یافتن پست: #گم

gha3m
gha3m
از روستاي چشم تو گذر کردم به شهر عشق / شهري که اين غريبه در آن گم نمي شود . . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 10:35
gha3m
gha3m
ناگهان آيينه حيران شد گمان کردم تويي / ماه پشت ابر پنهان شد گمان کردم تويي اي نسيم بي قرار روزهاي عاشقي / هر کجا زلفي پريشان شد گمان کردم تويي . . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 10:34
ebrahim
ebrahim
دارم سعی می‌کنم با سرعت خیره کننده‌ای بگم "کانال ِ کولر، تالار ِ تونل"... شما هم سعیتونو بکنید بعد از 6 بار تکرار ســـــــوتی هاتونو بنویسید :
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 02:44
aB'Bas S
aB'Bas S
سر جلسه به دختره ميگم سوال 8 چي ميشه؟ ميگه :تقلب ميخواي؟ پَ نه پَ ميخوام ببينم سطح علميت در چه حده، با خانواده بيام خواستگاريت!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 23:34
+1
ronak
ronak
دیگه به نبودت عادت کرده بودم خو دمو با خیالت راحت کرده بودم دو باره زد به سرم شعر دلتنگی بگم برای دل خو دم شعر غریبی رو بگم گو نمو تر بکنم شوق اشکا مو ببینم او مدی دلتنگی ها همه رفتن شوق وصال و جا گذاشتن تا او مدم با آغوشت جون بگیرم خیال تازه ای رو پیش چشمای تو دیدم دوباره نوا زشو دوست داشتنو عاشقی سر کار گذاشتن دل تو شب ها ی بی قراری دو باره لحظه ناب رسیدن دو باره تشنه ی شوق بو سیدین چه خیال ساده و خوبی پیش چشما ی تو بودن و دل فریبی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 23:07
+5
ronak
ronak
نمیدونم دوست دارم یا نه نمیدونم این عادته یا عشق نمیدونم چی کار کنم با تو نمیدونم چی کار کنم با عشق تو با منی اما نه از دیروز تو با منی اما نه تا فردا تو با منی اما نه با این من یه روز میری اما نه از حالا کنارمی چقدر ازم دوری کنارتم چقدر بهت نزدیک ... تو آشنا غریبه ای انگار ستاره ای اما چقدر تاریک نمیدونم دوست دارم یا نه نمیدونم این عادته یا عشق نمیدونم چی کار کنم با تو نمیدونم چی کار کنم با عشق طلوع هر دوست دارم با من غروب عاشقانه ها با تو یکی میون جاده ها گم شد نمیدونم که اون منم یا تو
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 20:16
+5
mina_z
mina_z
میبینم از تو آشپزخونه صدا میاد رفتم میبینم داداشه هی در یخچال رو باز و بسته میکنه میگم چرا همچین میکنی خب کنده شد از جاش !! میگه دارم رفرش میکنم ببینم چیز جدید پیدا میکنم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 19:38
+7
ronak
ronak
دلم که می گیره ٬ آروم خودمو را تو آغوش می گیرم ... خـــودم به تنهـــایی ٬ دست نوازشی به ســــرم می کشم ... لبخند می زنم و آهستـــه می گم : " گریه نکن عــــزیـــزم ... من هسـتم ... خودم به تنهــایی ، هـــوایه نداشته هاتو را دارم !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 19:37
+5
ronak
ronak
شاید بپرسی از خودت کجامو در چه حالیم؟ برای دلخوشیت میگم خوش باش عزیزم عالیم اما حقیقت اینه که بدون تو شکسته ام رو مرز مرگ و زندگی بدون تو نشسته ام شاید بپرسی از خودت چی شد کجا رفته صدام حق بده بم که بعد تو نخوام با دنیا را بیام شاید بپرسی از خودت چی شد که بی نشون شدم برای دل کندن ازت ندیدی نصف جون شدم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 19:13
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
رفتم مغازه ميگم سي دي داريد؟ ميگه : خام؟ پَ نه پَ تنوري باشه با قارچ و پنير
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 11:16
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ