یافتن پست: #گم

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پیرزنه تو خیابون افتاده زمین دارم می دوم برم کمکش کنم اومده میگه: میخوای بلندش کنی؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ میخوام با گچ دورشو بکشم محدوده وقوع جرم و مشخص کنم کسی اینوری نیاد!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:21
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
یارو داره از دیوار خونه مردم میره بالا میگه : وا!دزده؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ دیوید کاپرفیلده میخواد ببینه رد شدن از دیوار ممدآقا آسونتره یا دیوارچین پـَـــ نــه پـَـــ !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:21
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بهش میگم چون مجبوری باید بری سربازی؟؟؟؟؟؟؟ میگه: پـَـــ نــه پـَـــ فقط به خاطر مرخصی هاش میرم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:10
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم میگم:میدونی مامان بزرگ سارا فوت شده؟ میگه:آخی..حالا میخوان براش مراسم بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ به جاش میرن مشهد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:29
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگم:دیشب تا صبح یه مگس اذیتم میکرد.میگه:کشتیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ بال هاشو کندم گذاشتمش رو زمین بهش گفتم:حالا پیاده برمیگدی خونه تا حالت جا بیاد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:28
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بهش میگم :اخیرا یه بیماری کشف شده که فقط پسرای جوون گرفتارش میشن؟؟؟؟؟؟ میگه: خطرناکه؟ بهش میگن تومور و ام اس و اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ ـ بهش میگن:خود بی اف پنداری
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:27
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به مامانم میگم:تصمیم گرفتم کمتر برم تو پیج پ نه پ...میگه چون درسات خیلی زیاده وقت نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ چون میخوام تو اوج خداحافظی کنم...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:27
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بهش میگم :اخیرا یه بیماری کشف شده که فقط پسرای جوون گرفتارش میشن؟؟؟؟؟؟ میگه: خطرناکه؟ بهش میگن تومور و ام اس و اینا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ ـ بهش میگن:خود بی اف پنداری
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:26
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگم:یارو با ماشینش رفت تو یه مغازه. میگه:مقصر شناخته شد؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ پول دادد به افسر گفت:توروخدا یه کاری بکن مغازه مقصر بشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:09
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگم:یارو با ماشینش رفت تو یه مغازه. میگه:مقصر شناخته شد؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ پول دادد به افسر گفت:توروخدا یه کاری بکن مغازه مقصر بشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:09

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ