محسن رضایی ناظمی
داریم با داداشم تخته نرد بازی میکنیم.داداشم جفت شیش آورده.میگم:ماشاالله... میگه:به شانسم خوب من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ به شانس گند خودم که تاحالا یه جفت شیش هم نیاوردم










