sasan pool
دوستان یک چیز جالب براتون بگم عباس قادری توی فیسبوک اد کردم من و اد نکرد فکر کنم از خط ریشم ترسید بنده خدا.اصلا پیش خودش نگفت که من چقدر دوستش دارم.آهنگ پارسال بهارشو گذاشتم توی ماشین پلیس ماشین من و خوابوند به دلیل مزاحمت صوتی.اصلا توجه نکرد به احساسم.باید برم یک گوشه گریه کنم.این چه وضعی آخه.ولی خیلی دوستش دارم عاشقشم.به امید روزی که برم کنسرتش.یا برم کاباره تهران اونجا برنامه اجرا میکنه.
رضا
یاد بگذشته به دل ماند و دریغ نیست یاری كه مرا یاد كند دیده ام خیره به ره ماند و نداد نامه ای تا دل من شاد كند...................
عسل ایرانی
هواپیما تو قلب آسمون موتورش آتیش گرفته، خلبان گفته داریم سقوط میکنیم.میکه یعنی سقوط کنیم زندگیمون تموم میشه؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ می یفتیم تو یه جزیره و سریال لاست رو میسازیم
بوووووووووووووووووس
1390/10/21 - 22:16محسن تولدت مبارک


1390/10/21 - 22:21مرسی بچه ها
1390/10/21 - 22:22