یافتن پست: #گم

امیرحسین
امیرحسین
@smrnboy سلام دوستان عزیزم .. به یه جیز دقت کردین؟؟ امشب جای کی خالیه؟؟ آقای [!] ناظمی امشب تولدشه و احتمالا هم الان تو جشن تولدشه.. منم از همینجا بهش تبریک میگم {-21-}{-21-}{-21-}{-45-}{-45-} محسن جان تولدت مبارک{-35-}{-37-}{-37-}{-21-}{-21-}{-45-}{-49-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 22:14
+4
sasan pool
sasan pool
دوستان یک چیز جالب براتون بگم عباس قادری توی فیسبوک اد کردم من و اد نکرد فکر کنم از خط ریشم ترسید بنده خدا.اصلا پیش خودش نگفت که من چقدر دوستش دارم.آهنگ پارسال بهارشو گذاشتم توی ماشین پلیس ماشین من و خوابوند به دلیل مزاحمت صوتی.اصلا توجه نکرد به احساسم.باید برم یک گوشه گریه کنم.این چه وضعی آخه.ولی خیلی دوستش دارم عاشقشم.به امید روزی که برم کنسرتش.یا برم کاباره تهران اونجا برنامه اجرا میکنه.
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 22:04
+4
-1
ebrahim
ebrahim
دل‌تنگم . مثل مادربزرگ بیسوادی که . ... هوای بچه اش را کرده . ولی بلد نیست شماره اش را بگیرد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 20:06
+3
رضا
رضا
یاد بگذشته به دل ماند و دریغ نیست یاری كه مرا یاد كند دیده ام خیره به ره ماند و نداد نامه ای تا دل من شاد كند...................
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 19:32
+2
ebrahim
ebrahim
ابتکارو ببین....
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 19:08
+4
مهسا
مهسا
چشمام خیس اشک نه... نه! گريه نمي کنم يه چيزي رفته توي چشمم!!! به گمانم ... يه خاطره است
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 18:58
+2
مهسا
مهسا
بهش میگم پاتو توی کفش من نکن ! میگه یعنی دخالت نکنم ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بیا دستتو بکن تو دماغم{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 18:45
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
مامانم اومده تو اتاقم میگه: اینترنت قطعه ؟؟؟
میگم نه ، چرا قطع باشه !؟
میگه آخه دیدم داری درس میخونی :)))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 18:18
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
هواپیما تو قلب آسمون موتورش آتیش گرفته، خلبان گفته داریم سقوط میکنیم.میکه یعنی سقوط کنیم زندگیمون تموم میشه؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ می یفتیم تو یه جزیره و سریال لاست رو میسازیم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 16:41
+6
مهسا
مهسا
دﺧﺘﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟ ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟ ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟ ﭘﺴﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟ ﺩﺧﺘﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟ ﭘﺴﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟ ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﻭﺳـﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ چهار ﻭ سی ﻭ هشت ﺩﻗﯿﻘه !!! {-20-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 16:14
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ