یافتن پست: #گم

مهسا
مهسا
دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم می آید می ماند و به تنهائیم پایان میدهد آمد رفت وبه زندگی ام پایان داد . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 23:39
+6
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
این شما واین صندلی داغ امشب !!!!!آتیش بزنید!!! جهت شرکت در صندلی داغ بر روی آیکون صندلی داغ در داشبورد کلیک کنید
74 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 23:03
+19
ebrahim
ebrahim
خوشحال بزگشتم خونه میگم:بابا کار پیدا کردم. میگه: کجا ؟ میگم: موزه ی ملی میگه به عنوان کارمند؟ پـَـــ نــه پـَـــ به عنوان قالیچه ی دوران اسکندر مقدونی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 22:08
+4
ebrahim
ebrahim
رفتم بانک به کارمندِ میگم : شما صندوقدار هستید؟! میگه : پـَـــ نــه پـَـــ هــاچ بکم.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 21:19
+5
ebrahim
ebrahim
7 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 20:51
+5
رضا
رضا
تو که قدر وفا مو ندونستی میشد یه رنگ بمونی نتونستی گمون نکن که تو دستات یه اسیرم دگه قبلم و از تو پس میگیرم
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 20:11
+4
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫به دوستم میگم من این درسو تاحالا سه بار برداشتم مپرسه افتاده بودی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ میرفتم سر جلسه میدیدم مراقب امتحان اسرائیلیه بخاطر دفاع از مظلومیت ملت فسطین انصراف میدادم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 19:10
+4
amir taha
amir taha
پسر در حال دویدن… زااااارت (صدای زمین خوردن) رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ، پاشو گمشو! (شپلخخخخخ “صدای پس گردنی”) یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب! یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ! . . . دختر در حال راه رفتن… دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش) رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای… یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟ یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من! من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین ..! یعنی یه همچین حال و روزی داریم ما :|
دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 14:09
+2
ronak
ronak
اگه میتونی‌ تو جفت چشام نگاه کن و بگو دوسم نداری
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/22 - 02:15
+7
مهسا
مهسا
دنبال کسی نیستم که وقتی میگم میرم بگه : نرو ! کسی رو میخوام که وقتی گفتم میرم بگه : صبر کن منم باهات بیام تنها نرو ... !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 22:34

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ