یافتن پست: #گم

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
داره با سرعت 150 تا میره. بهش میگم آروم برو اینجا دوربین داره میگه دوربین کنترل سرعت؟ پـَـ نـَـ پـَـ دوربین عکاسی گذاشتن از ماشینا عکس میگیرن میذارن تو فیسبوک تگ هم میکنن. آروم برو عکسمون خوب بیفته
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 19:16
عسل ایرانی
عسل ایرانی
شعر جديد ياس در مورد امتحانات از چی بگم برات ؟ انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد ؟ جز یه کاغذ سفید پاره ؟ خب آره رفیق تقلب توشه ولی باخودکار سفید ! تو هم مثل منی کم درد نداری ، درد اصلیت اینه که علاقه ای به درسم نداری . من کسی نیستم با این امتحانا دردم بگیره ولی این نمره ها رو کی میخواد گردن بگیره!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 17:19
+3
امیرحسین
امیرحسین
بابام میگه اینترنت قطعه ؟ میگم نه چرا قطع باشه ؟ میگه اخه دیدم داری درس میخونی!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 16:17
+1
payam
payam
fara residan fasle kopi kardan jozavat va neveshtan tagalobat bar tamamie dostan azizam mobarak bashe{-21-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 13:05
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
از تشیع جنازه پدر بزرگم برمیگشتیم عمم داشت خودشو از شدت ناراحتی میکشت یکی از اقوام گفت عزیزم چقدر مدل موهات قشنگه یهو عمه صاف نشست گفت دِ نـَـه دِ تازه الان بهم ریختس!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 02:27
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
دارم حرف میزنم هی زبونم میگیره، بابام میگه:چته زبونت بند اومده؟ میگم پَــ نَــ پَــ میخوام حرف بزنم اینجا بد آنتن میده {-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 01:32
+5
محمد
محمد
عزیزم من که گفتم Love you baby/‏ به تو گفتمYou are me only lady/تو این بارون با این ابرای قرمز/میگم بامن بیا You tell me maybe
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 01:29 توسط Mobile
+3
محمد حسین هذبی
محمد حسین هذبی
رفتم تو آشپزخونه ميبينم داداشم در يخچالو بازو بسته ميكنه، بهش ميگم چكار ميكنى، دَرُ شكوندي.... ميگه دارم رِفرِش ميكنم شايد يه چيز جديد بهش اضافه بشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:45
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
رفیقم میگم شارژر سوزنی داری؟ میگه می خوای موبایلتو شارژ کنی؟ پـَـ نـَـ پـَـ می خوام دگمه لباسمو باش بدوزم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:42
+6
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مامان بزرگم نذر کرده بود دانشگاه قبول بشم 30 جزء قرآن رو بخونه من دانشگاه قبول شدم 2 جزء بیشتر نخوند بهش میگم عزیز فقط 2 جزء خوندی که؟!! اونم میگه : اون رشته ای که تو قبول شدی 2 جزئشم زیادیه!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:34
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ