یافتن پست: #گم

Pedram
Pedram
لیلی و مجنون...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 14:23
+3
امیرحسین
امیرحسین
سر امتحان به دختره میگم:برگتو برگردون بتونم ببینمش میگه :میخای تقلب کنی؟ میگم:پَـــ نَ پَـــ ببینم اگه نمرت خوب میشه برات جایزه تدارک ببینم!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 14:03
+3
رضا
رضا
بود بر شاخه هایم آخرین برگ تو پنداری که شب چشمم به خواب است ندانی این جزیره غرق آبست به حال گریه می خوانم خدا را به حال دوست می جویم شما را ...................
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 13:02
+3
sasan pool
sasan pool
آخه این چه وضعی.توی شناسنامه زده ساسان مادرم من سال صدا میکنه بچه ها منو ساسی صدا میکنن دایی من من ساس صدا میکنه مادر بزرگم من و زرتشت صدا میکنه.دچار بحران هویت شدم.<img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 12:34
+2
رضا
رضا
مرگ من روزی فرا خواهد رسید...............
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 11:50
+1
ronak
ronak
سلام. من ronak هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 01:58
+1
ebrahim
ebrahim
ابی اومده کنسرت گذاشته.اول کنسرتش میگه یه آهنگ از آلبوم جدید خودم بخونم؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ یه آهنگ رپ از آلبوم ساسی مانکن بخون.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 00:28
+4
ebrahim
ebrahim
پسره داره میمیره میگم مثبت فکر کن.میگه یعنی فکر کنم که مریضیم خوب میشه؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ فکر کن بمیری دیگه نمیری سربازی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 00:15
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
لباس خریدم . کارته عابرمو گذاشتم رو میز میگم 2015 . میگه رمز کارتته.؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ تلفنمه . شب زنگ بزنی لاو بتر[!]م !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 23:20
+6
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتیم یه باغی دزدی من از درخت رفتم بالا دوستم میگه رفتی گردو بچینی؛ پـَـ نـَـ پـَـ گنجشکم رفتم آشیون بسازم. یه دفعه گفت وای صاحب باغ داره میاد بهش میگم حالا تو فرار میکنی ،میگه پـَـ نـَـ پـَـ منتظر میمونم تو آشیانتو بسازی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 23:20
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ