بود بر شاخه هایم آخرین برگ تو پنداری که شب چشمم به خواب است ندانی این جزیره غرق آبست به حال گریه می خوانم خدا را به حال دوست می جویم شما را ...................
آخه این چه وضعی.توی شناسنامه زده ساسان مادرم من سال صدا میکنه بچه ها منو ساسی صدا میکنن دایی من من ساس صدا میکنه مادر بزرگم من و زرتشت صدا میکنه.دچار بحران هویت شدم.(" title="(" />
شایدم شیرین و فرهاد باشن دقیقا منم نشناختم
1390/10/18 - 14:24راست میگیا خوب میگم چرا به هر دختری میگم من و تو مثل شیرین فرهاد بهم میرسیم باهام تموم میکنه
1390/10/18 - 14:41