یافتن پست: #گم

ebrahim
ebrahim
به طرف ایستگاه تاکسی ها رو نشون دادم . میگه : اینا تاکسی اند ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ نمایندگی سیار ایرانسله
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 14:37
+1
mina_z
mina_z
وضوع: پَــ نَــ پَــ دوستم زنگ زده موبایلم میگه ممد پول داری یه خورده بهم بدی؟ بهش میگم: بیا عابربانکم رو بگیر برو. میگه: توش پول داری. گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ گفتم تو خونه نشستی دلت گرفته گفتم بدم بری یه دوری باهاش بزنی!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 11:50
+4
ebrahim
ebrahim
به مامانم گفتم تولدمه امشب گفت برو خونه رو تمیز کن امشب بگم خاله ات اینا بیان میگم مامان!! من امروز بدنیا اومدمـــــااااااااااااااااااااا رفته زیر لحاف میگه منم امروز زائیدمت خستم :| !!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 11:01
ebrahim
ebrahim
رفتم داروخونه…میگم باند دارین؟میگه واسه زخم؟ پـَـَـ نــه پـَـَـ بانده فرودگاه حیاط خونمون خراب شده…بابام همینجور داره با هواپیماش دوره خونه میچرخه.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 10:40
+1
ebrahim
ebrahim
ه دوستم میگم دارم واسه چند روز میرم آبادان. میگه واسه کار داری میری؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه دماسنج خریدم دارم میرم تو دمای بالای ۵۰ درجه تستش کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 10:37
+1
ebrahim
ebrahim
میگه اگه پست نامربوط بزارم مسدود میشم؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ میفرستنت فینال تو فیس بوک.اونجا شجا عت بخرج بدی دیدگاه · 4 دقیقه قبل · Share
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 10:34
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
نفس نفس زنون خودم رو رسوندم به اتوبوس. راننده می گه: می خوای سوار شی؟ میگم پـَـ نه پَــ، اومدم سفر خوشی رو براتون آرزو کنم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:44
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتم مغازه میگم CD دارید ؟ میگه خام ؟ پَ نَ پَ تنوری باشه با قارچ و پنیر !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:44
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زنگ زدیم 110 می گم آقا این جا دزد اومده، ما گرفتیمش لطفاً کسی رو بفرستید. می پرسه می خواهید ازش شکایت کنید؟ پـَـ نه پَــ، زنگ زدیم بگیم وسیله همراش نیست شما تا یه جایی برسونیدش، تو خیابون نمونه این موقع شب!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:27
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ