یافتن پست: #گم

عسل ایرانی
عسل ایرانی
تو صف نونوائی وایسادم یه خانومه میاد بهم میگه:خانوم شما هم نون میخواین؟! میگم:پ نه پ!اومدم تو صف وایسادم نوبتم شه یه سلام به شاطر عرض کنم برم!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:24
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
پسره تو خیابون اومده بهم میگه :خانوم شماره مو میگیری؟ میگم:نه! میگه جدی نمیگیری؟! میگم: پ نه پ!میخوام بگیرم اما گفتم یکم ناز کنم بگی وای چه دختره محجوبی! والا!داستان داریما!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:19
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
جارو برداشتم برم اتاقم رو جارو کنم مامانم میگه میری اتاقت رو جارو کنی؟ میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ زنگ زدم دوستام بیان قسمت 9 هری پاتر رو بسازیم!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:17
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
رفتم ماشینو از پارکینگ بگیرم یارو میپرسه میرید داخل؟ میگم پ نه په دیگه مزاحمتون نمیشم فقط به ماشینم بگید من دم در منتظرشم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 02:51
+2
mina_z
mina_z
رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟ میگه سه راه برق؟!!! پـَـَـ نــه پـَـَــــ سه راه آذری، دربست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 02:06
+6
mina_z
mina_z
پسره اومده خواستگاریم میگم من الان می خوام درس بخونم می گه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ 10 دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 02:03
+5
mohammad
mohammad
مامان اومده تو اتاقم.میگم وایسادی کولر رو روشن کن.میگه:گرمته؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ روشن کن ببینم اخبار چی میگه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 00:43
+2
mohammad
mohammad
به طرف ایستگاه تاکسی ها رو نشون دادم . میگه : اینا تاکسی اند ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ نمایندگی سیار ایرانسله
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 00:37
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
چه روزگار خوبي بود روزاي خوب بچگي اون روزا كه حرفهاي عشق يرنگي بودو سادگي اون روزا كه دلخوشيمون چندتا مداد رنگي بود حيف كه چه زود تموم شدن چه روزاي قشنگي بود چه قصه هاي خوبي بود قصه هاي مادر بزرگ قصه شاه پريون قصه اون بره و گرگ ببين چه ساده گم شديم تو بازيهاي روزگار از اون روزاي بچگي حالا چي مونده يادگار
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 21:51
hamid tsh
hamid tsh
به دوستم ميگم من عاشق اين ماشين شاسي بلندام ... ميگه منظورت پرادو و رونيزو ايناست؟ پَ نه پَ منظورم كاميونو تراكتورو ايناست !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 21:45
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ