عسل ایرانی
تو صف نونوائی وایسادم یه خانومه میاد بهم میگه:خانوم شما هم نون میخواین؟! میگم:پ نه پ!اومدم تو صف وایسادم نوبتم شه یه سلام به شاطر عرض کنم برم!











من سمت راتی با کت سیاه
1390/10/16 - 10:59