یافتن پست: #گم

رضا
رضا
عشق یعنی ذره ذره سوختن عشق یعنی همچو شمع افروختن عشق یعنی مبتلا گشتن به درد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 17:55
+2
ebrahim
ebrahim
در راستای ملی شدن اینترنت ملی: پیش پیش تولدتون مبارک قدم نورسیدتون مبارک سالگرد ازدواجتون مبارک سال 1398 را بهتون تبریک میگم ... قبولی نوه ای عزیزتون در دانشگاه مبارک خدا بیامرزتتون دوستای نازنینم چه دورانی داشتیم تو فیس بوک . .. . اخـــــــــــــــــــــــــی یادتون من پست میزاشتم شما لایک میزدین!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 12:36
ebrahim
ebrahim
از پشت همین تریبون جا داره که به نیمه گم شده خودم اعلام کنم که ... به گم شدنت ادامه بده ! من فعلا سرم با چند نفر گرمه D: !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 01:16
+2
mohsen
mohsen
قلمراد می خواسته از همسایه شون نردبون قرض بگیره با خودش فکر می کنه ، میگه : الان اگه برم بگم نردبونتون رو بدین شاید همسایه بگه نردبون ما کوتاهه ، یا بگه نردبون ما شکسته ، یا بگه نردبون رو به یکی دیگه قرض دادیم. خلاصه می ره دم خونه همسایه در می زنه همسایه میاد دم در میگه : بله بفرمایید… قلمراد میگه : برو بابا شما هم با این نردبونتون !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 01:11
+1
mina_z
mina_z
واسه استخدام رفتم یه شرکتی خانومه میگه :شما برای آگهی استخدام اومدین؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 00:50
+2
shahin ES
shahin ES
عکس پـروفایل جدید دوست دخترمو SAVE کردم تو سیستم .. یادم رفته بود از دسکتاپ ور دارم ، مامانم دیده میگه " این کیه ذلیل مرده ؟! " میگم " آنجلینا جولیــه ، بازیگر خارجی! " میگـه : خودتی .. گوگل رو وا کن آنجلینا رو سرچ کن ببینیم{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 00:44
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
من 22 دی برای تولدم پارتی بگیرم کیا میان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
31 دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 00:37
+4
mahdi
mahdi
زنگیدم به بابام میگم:همین حالا پول بریز به حسابم.میگه پول لازم داری دخترم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ پ نه پ مرض دارم .میخواستم موجودیمو چک کنم ذوق کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 00:08
mahdi
mahdi
خونه دوستم تو حیاط نشسته بودیم هوا سرد شد،بهش میگم برو یه پتو بردار بیا!میگه سردته؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوام 2 تایی بریم زیرش شب نماهای ساعتمُ نشونت بدم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 00:03
+1
mahdi
mahdi
رفتم ساندویجی میگم 6 تا ساندویج با 6 تا نوشابه بده میگه میبرید؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ تولد خرزو خانه با خانوادش امدیم شام بیرون همینجا میخوریم {-18-}{-18-}{-18-}{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 00:01
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ