یافتن پست: #یخ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی وقتا حوصله ی هیچکسو ندارم

گاهی دلم چند تا حرف مهربونانه میخواد!!!

نه به شکل دوستت دارم و یا...

نه به شکل بی تو میمیرم!!!

ساده شاید مثل:

دلتنگ نباش، فردا هم روز خداست....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:51
+3
saman
saman
در CARLO
نشستم پای مشروب.
بچه ها گفتن بخور به سلامتی اونی که دوسش داری.
پیکو ب لبم نزدیک کردم ولی نخوردم.گفتم سلامتی اونی که با وجودش نفس میکشم.
گفتند:تو که نخوردی.
گفتم:سلامتی اونو تو سلامتیم میخوام نه تو مستی...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

در کودکی پولی را که بابت خرید لباس میگرفتم ...

ساز میخریدم و به کلاس میرفتم ...

پدرم همیشه میگفت : پسرم فرهنگ و هنر در کشور ما طرفداری نداره !

اما من کله شق بودم و به راهم ادامه میدادم !

اما چندیست که از عمق وجودم حرف پدرم را درک میکنم !!!


♦♦♦ افشین احسن ♦♦♦
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:31
+4
saman
saman
در CARLO
دلهره آورین ترین لحظه ی زندگی وقتی که .
.
.
.
.
.
.
.
با رفیقت تو تاکسی نشستی ولی تا آخرین لحظه نمیدونی تو میخوای پول تاکسی رو حساب کنی یا اون
  
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:22
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ی سری هم هستن،میخوان بگن ما مغز داریم،بینی هاشونو جوری عمل میکنن ک مغزشون پیداست:|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 14:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺁﻫﻨﮕﻮ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﭘُﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ Play ﮐﺮﺩﻡ ، ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩِ ﺻﺪﺍﺵ

ﮔﺮﻓﺖ !! :|

به همین گوجه سبزی که میخورم قسم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میرن ۱۰۰۰متر زیر آب به ماهیه سیخ میزنن
گاز که میگیره میگن ببینید چه خطرناک و وحشیه ؟
بعد اسم برنامه رو میزارن
جستجوی هیولا …
هیولا تویی ، ول کن زبون بسته رو !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:53
+2
saman
saman
در CARLO

چه زیبا خالقی دارم..



چه بخشنده خدای عاشقی دارم..



که میخواند مرا با آنکه میداندگنه کارم..



اگر رخ بربتابانم,دوباره مینشیندبر سرراهم..



دلم رامی رباید با طنین گرم وزیبایش



که در قاموس پاک کبریایی,قهر,نازیباست



چه زیبا عاشقی را دوست می دارم


دلم گرم است,می دانم که می داند بدون لطف او تنهای تنهایم



خدای من, خدایی خوب می داند



ومی داند که سائل را نباید دست خالی راند



چه ترس از ظلمت شبها به هنگامی که می گوید



عزیزم حاجتی داری اگر,اینک بخوان مارا



که من حاجت روا کردن برای بنده ام را دوست می دارم..

دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برگ چغندر کیست؟؟؟!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
اونی که پست ها رو میخونه و حالشو میبره میخنده ولی لایک نمیزنه!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من خسته شدم اینقد به احسان علیخانی اس ام اس زدم منو دعوت کنه ماه عسل

به هر حال این جوان ها الگو میخوان
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:41
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ