یافتن پست: #یخ

behzad
behzad

یکی از پیچیده ترین آدرس دادنا


دادن آدرس به کسیه که داره پشتتو میخارونه هست :|

دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:39
+4
behzad
behzad

پسرا که به پارک دوبل خانوما میخندین


:)) تا حالا فوتبال بازی کردنشونو دیدین ؟ اون دیگه ته خندس

دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:20
+4
saman
saman
در CARLO
آنهایی که همه ته دیگهای سیب زمینی را میخورند، روزی حق شما را 


نیز خواهند خورد. ببین کی گفتم.!!!!!!! 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:16
+2
saman
saman
در CARLO
 با خواهرم رفتم خرید، 3 تا روسری برداشته میگه کدوم قشنگتره؟!!! 

من گفتم سرخابیه، سرخابیو گذاشته زمین میگه از بین این بنفشه و آبیه


 کدوم؟!!! گفتم آبیه!!! بنفشه رو گرفت سمت فروشنده گفت اینو 


میخوام...

 من{-16-}

خواهرم{-7-}

 کلا فک کنم به روش حذفی نظر خواهی میکنه!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 13:10
+2
saman
saman
در CARLO


ســــیگاری نیستم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ادامه نداشت .. هـــمون فقط میخواستم بگـــم


سیگاری نیستم

دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 09:52
+3
saman
saman
در CARLO
یه فامیل داریم 40 سالشه !

بعدش این کامپیوتر که خریده بود میخواس سی دی رایت کردن یاد بگیره به بابام گفته بود برام مراحلشو رو

یه کاغذ بنویس یادم نره .

بابام نوشته بود :

1 - ابتدا به سمت ِ کامپیوتر میرویم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 09:13
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 01:53
+5
-1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
یاد گرفتم دستانم اینبار که یخ کرد دیگر دستانت را نگیرم
آستین هایم از تو با ارزشتر و ماندنی ترند . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 01:01
+8
*elnaz* *
*elnaz* *
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 00:31
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 00:28
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ