یافتن پست: #یخ

*elnaz* *
*elnaz* *
روبهی به زاغی گفت : بیااااااا
زاغ گفت : پنیرو میخوای ؟
روباه گفت : نه !
زاغ گفت : پس چی ؟
روباه گفت : دوری کنیم از هم{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 00:11
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

امروز غم هایم را به رودخانه ریختم

چه صیدی کرد ماهیگیر از ماهی های دق کرده


دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 00:04
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دوتا رفیق عاشق یک دختر میشن
دختره میگه من ۲ جام نوشیدنی برای شما میارم
تو یکیش زهر ریختم
هرکس زنده بمونه اون با من ازدواج میکنه
رفیق اولی میخوره میگه : به سلامتی این که من بمیرم و رفیقم به عشقش برسه
رفیق دومی میخوره میگه : به سلامتی این که من بمیرم و رفیقم به عشقش برسه
بعد دختره یه پیک میخوره میگه زهر تو این بود
میخورم به سلامتی این که رفاقت این دو رفیق به هم نخوره
♥به افتخار هرچی رفیق بامرامه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 00:03
+6
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

گفت آزاد شدی، هرچه دلت خواست بگو فقط هر نکته که بی مورد و بی جاست نگو فی المثل از ملخ و عقرب و از مار بگو ولی از مرغ و از آن گربه که زیباست نگو یخمک و پشمک و کشک است تماما آزاد ولی از نرخ پنیر و شکر و ماست نگو تو ز امثال و حکم گوی سخن پشت سخن و از آن مردک مجنون که دیوانه لیلاست نگو ز ره و راهی و سالک یک نفس حرف بزن ولی از سنگ وز آن درد که در پاست نگو بگو از آنکه بخفت و خبر از سیل نداشت ولی از هر که نشست یا که بپاخاست نگو نکته هرچند عیان است، بیانش منما و دگر نکته که مخفی و نه پیداست نگو بگو از کوچه گذشتی ، بر آن جوی نشستی ولی از آنطرف کوچه که دعواست نگو حرف دیروز مزن چونکه به امروز رسید نقل امروز که خود دیشب فرداست نگو مژده، آزاد شدی هرچه دلت خواست بگو فقط از صد کلمه یک کلمه "راست " نگو

دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 22:33
+5
sahar
sahar


دلت که گرفت ، دیگر منت زمین را نکش راه آسمان باز است ، پر بکش او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را میخواند ؟ اگر هیچکس نیست ، خدا که هست . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 20:33
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


محکم کِ میگیرم تو رو ' از دست من سُر میخوری , با دیگرون راحت تری ' با دیگرون بُر میخوری ...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 18:47
+5
saman
saman
در CARLO

بابام اومده تو اتاق دیده دارم نماز میخونم برگشته میگه :


صبح به صبح در پي مکر و فريب


شب هم گريه و امن يجيب ...


o.O



دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 17:53
+3
saman
saman
در CARLO
من نمیدونم این بچه خرخون ها تو مدرسه و دانشگاه وقتی ازدواج کردن و بچه دار شدن 

از چه افتخاراتی میخوان واسه بچه هاشون تعریف کنن ؟!

آخه یه فرار از مدرسه ای ، یه کتک خوردن از ناظمی ، یه واحدهای پاس نشده ای


یه دعوا و بزن بزنی ، یه چیزی باید باشه که با هیجان تعریف کنن !! والا!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 17:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فقط کافیــــه به هر دلیلی یه مدت کوتــــاه مشکل مالی واست پیش بیــــــاد،تو همین مدت کوتــــــــــاه خیلی اتفاقی؛

ماشینت خراب میشه :|
دندون درد میگیری :|
قبض برق و گاز خونــــه میاد :|
...
همراه اول اس ام اس میزنـــــــه قبض موبایل اومده :|
شارژ ADSl تموم میشه :|
به 2 تا جشن تولد دعوت میشی :|
دوستاتم یهو دلشون واست تنگ میشه میخوان بیان پیشت :|

با تشکر:|
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طرف وارد مسجد میشه میپرسه:قبله کدوم طرفه؟؟
پیش نماز مسجد خوشحال میشه میگه بالاخره تو هم نماز خون شدی......؟

یارو میگه :نه،میخوام ماهواره مو رو هاتبرد تنظیم کنم...!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:21
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ