باید خوشمزه باشه
اوهوم
روزهای خوب و بی صدا سوزوندی بین اون بازی ها کاش جا می موندی.....
دمت گرم نگار جون
آدمو تو میبری تو حس
به به ینی دست مریضا
باید خوشمزه باشه
1393/06/6 - 14:49اوهوم
1393/06/6 - 14:52