he eyb nadare manam hamintoram !! iraniyim dg chikar mishe kard
he damet garm!! badan gahi niaz b mikrobam dare dg
na baba i che harfie
khahesh miknam
kheily bahal bud
مرسی
yaeni chi??
in shabnam maloom nist ba ki kar dare
اها دمت گرم باشه
alan fkr konam faghat mano mina hastim
سلام منم هستم که راستی هرچی دلم خواست میتونم بذارم؟؟؟؟
dar ghalebe ghavanine saite bashe,bayad too gorooha ozv beshi,va tebghe on gorooh matlab bezari too hamoon gorooh
باشه ممنوم از راهنماییتون
کوسه قزوینی نیست؟
ehtemalesh hast
زندگی با همهی وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به جزا دادن و افسوردن نیست زندگی خوردن و خوابیدن نیست زندگی جنبش جاری شدن است از تماشاگاهه آغاز حیات تا به جای که خدا میداند Zendegy bahameye vosate khish mahfele sakete qam khordan nist haselash tan be jaza dadanu afsurdan nist zendegy khurdanu khabidan nist zendegy junbeshe jari shodan ast az tamashagahe aqaz hayat ta bejaee ke khuda midanad (sohrab sepehri)
بای بای
روناک شب تو و بقیه دوستان بخیر .. تا فردا ..
bahal bud
misi azizam
darin shaki ni albate az in noesh
he eyb nadare manam hamintoram !! iraniyim dg chikar mishe kard
1390/10/21 - 15:43he damet garm!! badan gahi niaz b mikrobam dare dg
1390/10/21 - 15:46