یافتن پست: عشق

ملچ مولوچ
ملچ مولوچ
سه چیز زندگی انسان را خراب می کنند

الکل


غرور


عصبانیت
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

سه چیز انسانها را می سازند


کار سخت

صمیمیت

تعهد
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

سه چیز در زندگی بسیار ارزشمند هستند

عشق

اعتماد به نفس

دوستان
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

سه چیز در زندگی که هرگز نباید از بین بروند

آرامش

امید

صداقت
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

به سه چیز هرگز تکیه نکن

غرور

دروغ

عشق

انسان با غرور می تازد

با دروغ می بازد

و با عشق می میرد
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

خوشبختی زندگی ما بر سه اصل است

تجربه از دیروز

استفاده از امروز

امید به فردا
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

تباهی زندگی ما نیز بر سه اصل است

حسرت دیروز

اتلاف امروز

ترس از فردا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 20:04
+9
saqar
saqar
در CARLO
اه من اخر نفهمیدم ماجرای عشق و دوستی رو تا اونجا که من میدونم مث اتیشه یا میسوزونتت یا میسوزونتش یا با هم توش میسوزین....
نابودگرنا!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 18:01
+4
saqar
saqar
در CARLO
عشق وقتی بشود دات کامی
حاصلش نیست بجز ناکامی
نتیجه گیری :برید عشق های دات ای ار ی پیدا کنید!
لازم است گاهی تلفن را برداری، شماره کسی را که مدتها باش قهر بودی را بگیری
گوشی را که برداشت، فحش بدهی، مبادا یادش رفته باشه که هنوز قهرید...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:34
+6
saman
saman
در CARLO
هیچگاه ویترینی نداشته ام تا دلم را در آن به نمایش بگذارم

در قامت یک فروشنده دوره گرد عاشق تو شدم

از این روست که تمام خیابان های شهر

عشق مرا میشناسند . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:29
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اصلا حسود نیستم اما وقتی دیدم واسه رفیقم اس اومد:کی میرسی خونه عشقم؟یه ذره دلم خواست!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:29
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ئه وین و ئه سرین وئامانج
سه هاوره ی نزیکن
ئه وین ئامانج جوان ده کات
ئامانج ئه وین قایم ده کات
ئه سرین ده باریت
تا ئه وین بمینیت بو ئامانج شیعر بخوینی ...

عشق واشک و آرمان سه دوست نزدیک هم هستند .
عشق آرمان را زیبا می کند
آرمان عشق را محکم می نماید و اشک هم می بارد تا عشق بماند و برای آرمان شعر بخواند .

بهزاد ساوانا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:25
+2
saman
saman
دیشب در جاده های سکوت در ایستگاه عشق هرچه منتظر ماندم

کسی برای لمس تنهاییم توقف نکرد و من تنها تر از همیشه به خانه برگشتم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:25
+5
sasan pool
sasan pool
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:16
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دوستت دارم چون تنها ترين فکر تنهايي مني.دوستت دارم چون زيباترين لحظات زندگي مني.دوستت دارم چون زيباترين روياي خواب مني.دوستت دارم چون زيباترين خاطرات مني . دوستت دارم چون به يک نگاه،عشق مني... اگه گفتی کیو میگم ؟ {-26-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:06
+11
saman
saman
در CARLO
دیدی آن را که تو خواندی به جهان یارترین / قلب را ساختی ز عشقش سرشارترین

آن که میگفت منم بهر تو غمخوار ترین / چه دل ازار ترین شد ، چه دل آزار ترین . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:19
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ