اعترافای باحال
دسته:فاقد دسته بندی
86 کاربر

4317 پست

       
اعترافای باحالتونو بزارید تا همه با هم بخونیمشون...لایک یادت نره ها

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

اعترافای باحال

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 86 کاربر · 4317 پست
نیوشا
نیوشا
دوست پسرم دوست پسرای قدیم ... قدیما تا به دوست پسرت میگفتی تو خیابون بهم متلک گفتن جوش میکرد و داد میزد کی گفته برم فلان فلانش کنم !! اما حالا تا به دوست پسرت میگی بهم متلک گفتن میگه بس که امروز ناز شده بودی حق دارن مردم
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 16:07
+11
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
دلم گرفته از آدمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن ،
از آدمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون مال تو نیستند ،
از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره !
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 15:52
+9
نیوشا
نیوشا
شماره ناشناس ناشناس : سلام خوشگله ،دوست پسر داری ؟ -بله ،شما؟ -من داداشتم ،صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم . شماره ناشناس بعدی : -دوست پسر داری؟ -نه نه اصلا -من دوست پسرتم …… واقعا که … -عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!! - خوب داداشتم دیگه ،صبر کن خونه برسم من میدونم و تو…..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 15:24
+10
نیوشا
نیوشا
یادتونه
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 15:10
+9
مهراوه
مهراوه
ازدواج مثل شهر محاصره شده است: كسانی كه داخل شهرند سعی دارند ازآن خارج و آنها كه خارج هستند كوشش دارند كه داخل شوند!
فرانكلین
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 21:38
+5
مهراوه
مهراوه
اگه زندگی سخته اگه مشکلات زیاده اگه بیکاری اگه نیاز به سرمایه داری
نگران نباش من برات دعا می کنیم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 21:33
+5
مهراوه
مهراوه
بشر به خوشبختی خیلی زود عادت میکند و چون خیلی زود عادت میکند خیلی زود هم فراموش میکند که خوشبخت است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 21:27
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ماه محرم مداح اومده بود تو محله داشت سوسن خانم رو اجرا مي كرد :

حرم طلا ! امام حسين ! ميميرم برات ! مي خوام بيام دم حرمتون ! دست بزنم به ضريحتون !

شدم عاشق شمشيرتون ! مي خوام بيام در رکابتون !

حالا مي خوام بيام جنگ بکنم نگو نه نگو نميشه !

اين قلب من عاشقته عاشق ترم ميشه !

حالا جنگ ! خون ! کو اعظم ؟ بابا اسمش يزيده نه اعظم !

حالا يزيده ، وزيده ، خزيده ، پزيده !

هر چي باشه يزيد باشه !

يزيد خره يه دونه باشه !

کفشاي سياه پاشه !

ملت نمي دونستن بايد سينه بزنن يا قر بدن ؟!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:27
+5
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم..

تمبر و پاکت هم هست..

ویک عالمه حرف..

کاش! کسی ٬ جایی٬ منتظرم بود.
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 15:41
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
مسخره ترین سوالی که میشه از یکی پرسید:

میتونم بهت اعتماد کنم ؟!

در تاریخ حتی یک مورد هم جواب منفی ثبت نشده{-9-}
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 15:33
+5