یافتن پست: #حال

mahdi
mahdi
زنگیدم به بابام میگم:همین حالا پول بریز به حسابم.میگه پول لازم داری دخترم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ پ نه پ مرض دارم .میخواستم موجودیمو چک کنم ذوق کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 00:08
فاطمه تقوای سلیمی
فاطمه تقوای سلیمی
honare tandorosti [فایل]
دیدگاه  •   •   •  1390/10/14 - 23:43
+5
ebrahim
ebrahim
دانشمندان متعقدند که مغز انسان فقط به اول آخر کملات توجه مکینه برای هیمنه که تو تونستی این رو بخونی . . . !!! حالا دوباره با دقت بخون{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/14 - 18:56
ebrahim
ebrahim
يه روز پدري خواست که به پسرش تفهيم کنه که عرق خوري کار بديه. براي اثباتش مقداري عرق رو خواست به خورد يک خر بده. اما خر از خوردن عرق امتناع کرد. پدر رو کرد به پسرش و گفت: پسرم ببين. حتي اين خر با خريت خودش اين عرق رو نخورد. چطور يک انسان بايد اين عرق رو بخوره در حالي که خر هم نمي خوره؟ پسر گفت:پدر جان. اين نشون مي ده هر کي عرق نخوره، خره نتیجه: قبل از هر اقدامي کليه جوانب آن را بسنجيد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/14 - 13:36
sasan pool
sasan pool
این ترم من 11 واحد دارم یعنی اولش 13 تا بود دو تا شو حذف کردن و از همه با حال تر این هست که من ترم 7 هستم و 69 واحد پاس کردم با این اوضاع من فکر کنم یک 20 ترمی در خدمت دانشگاه آزاد اسلامی برای گرفتن مدرک لیسانس هستیم.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/14 - 10:23
+1
رضا
رضا
سلام
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/14 - 10:22
ebrahim
ebrahim
فاميلمون اومده آکواريومم رو ديده ميگه غذاي مخصوص بهشون ميدي؟ پـَـــ نــه پـَـــ پول تو جيبي ميدم بهشون خودشون ميرن واسه خودشون غذا ميخرن
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/14 - 02:40
+1
ebrahim
ebrahim
بچه داییم به دنیا اومده.همه خوشحال و اینا.مامان بزرگم برگشته میگه:حالا میخایین براش اسم بذارین؟پَ نَ پَ!میخاییم ولش کنیم بشه نیو فولدر.{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/13 - 18:25
behnam
behnam
ای كسانیكه ایمان اورده اید اگر به جای ایمان ، سیمان اورده بودید این مملكت تا حالا اباد شده بود
دیدگاه  •   •   •  1390/10/13 - 13:51
+1
-1
sasan pool
sasan pool
دیشب توی برنامه نود این فتح الله زاده به فردوسی پور میگه تو موهات فر فوژه کردی؟عادل گفت چی ؟موهای من از بچگی فر بوده فر فوژه چیز دیگه هست.از همه این سوتی ها با حال تر رفته بازیکن خریده میگه این مال لتونی بعد عادل میگه نه این فرانسوی صربستانی هست بعد فتح الله زاده میگه باشه .رفته بازیکن خریده کلی بهش پول داده نمیدونه مال کدوم کشور هست.واقعا به داشتن چنین مدیران با ارزشی که در فوتبال داریم باید به خودمون و فوتبالمون افتخار کنیم.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/13 - 13:24
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ