یافتن پست: #حس

امیرحسین
امیرحسین
همین الان حس درس خوندن بهم دست داد ، سریعا بسملا گفتم و صدقه دادم :| بلکه بر طرف بشه{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/3 - 14:57
+2
امیرحسین
امیرحسین
هیچ وقت نگو رسیدم ته خط...."اگر هم احساس کردی رسیدی ته خط"....یادت بیار که معلم کلاس اولت گفت:نقطه سر خط......
دیدگاه  •   •   •  1390/10/3 - 00:08
امیرحسین
امیرحسین
تقصیر خود ما آدماست... به گربه غذا که بدی سیر که بشه صورتتو چنگ میندازه و میره!!! به سگ غذا که بدی برای تشکر کف پاتو هم لیس میزنه!!! با همه این ها گفتن کلمه "سگ" فحش به حساب میاد ولی گفتن کلمه "گربه" هیچ بار منفی نداره... عادت داریم هرکی قدرمونو دونست بهمون محبت کرد رو کوچیک کنیم.....
دیدگاه  •   •   •  1390/10/2 - 23:44
mina
mina
امیر حسین رفتی؟ چرا جواب نمیدی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/2 - 20:12

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ