یافتن پست: #حس

mahdi
mahdi
خدا شانس بده چیست !؟ عبارتی که معمولا خانومها برای بیان حسادت خود نسبت به خانوم دیگری که به موقعیت خوبی دست یافته (معمولا شوهر) استفاده می‌کنند !{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 22:19
mina_z
mina_z
این روزا ریاضیم خیلی ضعیف شده نمیدونم چرا ولی دیگه نمی تونم آدم حسابت کنم ! {-33-}{-33-}{-33-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 21:54
+4
-2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
سلام. من [!] ناظمی هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 21:32
mitra
mitra
سرمستی روزانه ام را بگذار به حساب آب و هوا آب و هوای دلم دير زمانی بارانی است...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 00:17
+8
امیرحسین
امیرحسین
اگه اين روزا حس كردي توي قلبت بجاي صداي "تاپ تاپ "صداي اره و تيشه مياد نترس! مريض نشدي "من دارم توي دلت واسه خودم يك كلبه مي سازم"
دیدگاه  •   •   •  1390/10/10 - 12:01
mina_z
mina_z
احساسم در کلمات جا نمیشود... . . . ای کاش بودی . . . . . می زدم لِهِت می کردم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/9 - 23:21
+1
mina_z
mina_z
احساسم در کلمات جا نمیشود... . . . ای کاش بودی . . . . . می زدم لِهِت می کردم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/9 - 23:19
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
صندلی داغ محمد حسین عبادی
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/8 - 19:53
+1
mina
mina
@mohammad-ebadi دوس داری بنزین بزنی با کارت کی ؟ شنیدم بنزین شده 700 به تازگی ! بنزینتو تقسیم نکنی با یکی ! میگی که رو کارت بنزینت حساسی ! روش داری عقاید خیلی شیک و وسواسی ! اونقده اونو میخوای که اگه لیتری 100 بنزین بدن بهت منو نشناسی.. محمد جان اینو خودم برات گفتم{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/7 - 01:05
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ