یافتن پست: #خوب

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به صحرا میگم قلیونو پاس بده میگه میخوای بکشی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دیدم موقعیتش خوبه حیفه گل نشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 19:37
+1
رضا
رضا
سلام
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:51
+2
sasan pool
sasan pool
چو بغضی کهنه در غربت اسیرم چو آهی کز صدای خفته سیرم من اینجا مانده ام تنها خدایا همین روزاس که در غربت بمیرم ببین اینجا پرنده رو زمینه یه عمره خواب ِ پرواز و می بینه در اینجا پشت ِ هر آهوی معصوم ببین گرگی نشسته در کمینه!! در اینجا باید از خوبان جدا بود مث ِ شبنم غریوی بی صدا بود !! در اینجا زندگی تلخه خدایا چقد سخته غریبی آشنا بود !! در اینجا قلب صاف و صادقی نیست میان گریه هاشان هق هقی نیست ! در این دنیای تلخ بی مروت دریغا ای دریغا ، عاشقی نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 18:02
+1
مهسا
مهسا
پیدا کردن دوست خوب مثل بازی انتخاب و چیدن دیوار قلعه هست باید در انتخاب هر کدام دقت کنی وگر نه " قلعه زندگیت " به بدترین نحو ممکن ویران خواهد شد، گاهی تصور اثراتش نیز سخت است ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:53
+1
ronak
ronak
به غضنفر میگن: نظرت در مورد آب چیه؟ میگه: آب خیلی خوبه، اگه آب نباشه همه تشنه میشن. اگه آب نباشه کثافت همه جا رو برمی‌داره. اگه آب نباشه ما نمی‌تونیم شنا کنیم و اگه نتونیم شنا کنیم خوب غرق میشیم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 16:03
+4
rAmin
rAmin
شعر طنز شاعر زن میگه : به نام خدایی که زن آفرید حکیمانه امثال ِ من آفرید خدایی که اول تو را از گل و بعداً مرا از خشت آفرید! برای من انواع گیسو و موی برای تو قدری چمن آفرید! مرا شکل طاووس کرد و تو را شبیه بز و کرگدن آفرید! به نام خدایی که اعجاز کرد مرا مثل آهو ختن آفرید تو را روز اول به همراه من رها در بهشت عدن آفرید ولی بعداً آمد و از روی لطف مرا بی کس و بی وطن آفرید خدایی که زیر سبیل شما بلندگو به جای دهن آفرید! وزیر و وکیل و رئیس ات نمود مرا خانه داری خفن! آفرید برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب شراره، پری، نسترن آفرید برای من اما فقط یک نفر براد پیت من را حَسَنْ آفرید! برایم لباس عروسی کشید و عمری مرا در کفن آفرید پاسخ شاعر مرد: به ‌نام خداوند مردآفرین که بر حسن صنعش هزار آفرین خدایی که از گِل مرا خلق کرد چنین عاقل و بالغ و نازنین خدایی که مردی چو من آفرید و شد نام وی احسن‌الخالقین پس از آفرینش به من هدیه داد مکانی درون بهشت برین خدایی که از بس مرا خوب ساخت ندارم نیازی به لاک، همچنین رژ و ریمل و خط چشم و کرم ت{-20-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 15:42
+3
ALI SHABAN
ALI SHABAN
شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:13
+1
rAmin
rAmin
همه فکر می کنند ... چون گرفتارند به خــــــــــــــدا نمی رسند اما ... چون به خـــــــــــدا نمی رسند گرفتارند..................{-10-}
8 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 13:39
+3
مهسا
مهسا
خوبی که از حد بگذره طرف فکر میکنه خبریه ؛ والا خبری نیست ما ذاتا خوبیم!{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:23
+4
مهسا
مهسا
اين روزها به رفتارهاي خوب شك كنيد ، احتمالاً درخواستي در راه است !{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:16
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ