یافتن پست: #خوب

مهسا
مهسا
ما خوب یاد گرفتیم: در آسمان مثل پرندگان باشیم و در آب مثل ماهیها ، اما هنوز یاد نگرفته ایم روی زمین چگونه زندگی کنیم .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:40
+3
ALI SHABAN
ALI SHABAN
هميشه چنين بوده است کسي را که خيلي دوست داري، زود از دست مي دهي پيش از آنکه خوب نگاهش کني. پيش از آنکه تمام حرفهايت را به او بگويي ، پيش از آنکه همه لبخندهايت را به او نشان بدهي مثل پروانه اي زيبا، بال ميگيرد و دور مي شود ، فکر مي کردي ميتواني تا آخرين روزي که زمين به دور خود مي چرخد و خورشيد از پشت کو ه ها سرک مي کشد در کنارش باشي
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:21
+4
مهسا
مهسا
خوبم درست مثل مزرعه ای که تمام محصولش را ملخ ها خورده اند! دیگر نگران داس ها نیستم!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:50
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد، مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیر برفه. درسته که هوا رو گرم نمی کنه، ولی آدمو دلگرم می کنه. پـَـــ نــه پـَـــ .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:46
+2
elahe
elahe
چقدر سخته وقتی همه سراغ کسی رو ازت می گیرن که فقط تو میدونی دیگه نیست...سخت ترش وقتیه که مجبوری لبخند بزنی و بگی خوبه...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:35
+4
sasan pool
sasan pool
خیلی اوضاع خوبه همچیز ردیف دیگه بن هیل هم پخش نمیشه تنها راه تحمل این زندگی بی خود همین بن هیل بود.دیگه اون هم پرید.شانس نداریم توی این زندگی ای بابا.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:44
+2
mina_z
mina_z
آیا میدانید بعضی وقتها وجدان مانع ارتکاب گناه نمی شه، فقط گناه رو کوفت آدم می کنه!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:36
+7
gamer
gamer
بچه ها من يه ساعت ديگه ميام اصلا حالم الان خوب نيست فعلن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:23
-2
سیمین
سیمین
خدایا .... روزگار بدی است دل شکسته و گرفته که باشی نه کسی آنرا با محبت بند میزند و نه مرحمت میشود.... چكش بر میدارد تا باقی نشکسته را خوب خرد کند!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 14:27
+5
سیمین
سیمین
این عشق برای من هیچ نداشت ، اما گلهای بالشم را "باغبان " خوبی بود اشک های هر شب من .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 14:06
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ