یافتن پست: #خوب

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زن به شوهرش میگه : تو هندوستان یک زن رو به قیمت یک گوسفند فروختند.. به نظر تو این بی انصافی نیست؟؟؟ شوهره میگه پـَـــ نــه پـَـــ اگه زن خوبی باشه می ارزه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:22
+2
ronak
ronak
بازم برف زمستونه ، همش یاد تو میمونه تو اوج تلخی یادت ، همش برفه که میمونه نه دلتنگ خودت باشم ، نه اینکه بودنت خوبه همون رویای خوبیته ، خیاله خاطرست خوبه یه سوز مبهمی هستو ، دلم حسش رو میدونه نمیخوام باشی اما غم ، همیشه هست و میمونه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 19:55
+3
مهسا
مهسا
روزگاریست همه عرض بدن می خواهند همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند دیو هستند ولی مثل پری می پوشند گرگ هایی که لباس پدری می پوشند آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند عشق ها را همه با دور کمر می سنجند خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد عشق هایی که سر پیچ خیابان. برسد {-15-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 18:38
+4
امیرحسین
امیرحسین
آخ چه حالی میده بیافته...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 16:38
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
به سلامتی همه اونایی که حالشون خوب نیست ، اما می خندن که حال بقیه گرفته نشه....
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 16:25
+6
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به بابام میگم گوشم قارچ زده،میگه خب ببریمت دکتر؟ گفتم پ ن پ! گفتم ک بیای 1تولیدی قارچ راه بندازیم سودش خوبه ها!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:40
تنها
تنها
دختری به دوستش: فک کنم دوست پسرم داره بهم خیانت می‌کنه! دوستش: از کجا فهمیدی؟ دختر: آخه دیشب پرسیدم کجا بودی، گفت با دوستم امیر بودم دوستش: خوب الان مشکل چیه؟ ای بابا دختر: خوب دروغ میگه، دیروز امیر تمام مدت با من بود!/ {-1-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:45
+9
عسل ایرانی
عسل ایرانی
زن خوب تو دنيا مثل دايناسوره که نسلش منقرض شده ، . . ولي مرد خوب مثل سيمرغ ، که از اول هم افسانه بوده.:D:D:D:D:D
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 04:18
+7
mina_z
mina_z
تركه داشته از تو جزيره آدم‌خورا رد ميشده،‌ يهو ميبينه آدم خورا محاصرش كردن. بيچاره جفت مي‌كنه با حال زار ميگه: اي خدا بدبخت شدم!‌ يهو يك صدايي از آسمون مياد: نترس بندة من، بدبخت نشدي! اون سنگ رو از جلوي پات بردار بكوب به سر رئيس قبيله. تركه خوشحال ميشه،‌ سنگ رو ميكوبه تو كلة ‌رئيس قبيله. رئيسِ قبيله جابه‌جا ميميره، باقي افراد قبيله شاكي ميشن، نيزه به دست، شروع مي‌كنن دويدن طرف تركه! يهو يك صدايي از آسمون مياد: خوب بندة من، حالا ديگه بدبخت شدي!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/23 - 20:09
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ