sasan pool
الان از بیمارستان برگشتم.رفتم زیر سرم آمپول قرص این حرفها مثل اینکه خدا بخواد داره بوی الرحمان من میاد خوبه دیگه.
sasan pool
دوستان یک سوال علمی فرهنگی آموزشی هنری تفریحی زیارتی .من سوم ماه دیگه امتحانم تموم میشه مسافرت غیر شمال که هواش به من نمیسازه کجا برم؟کرمانشاه هم زیاد رفتم چون شهر خودمون هست.
رضا
یک روز آموزگار از دانش آموزانی که در کلاس بودند پرسید : آیا میتوانید راهی غیر تکراری برای ابراز عشق ، بیان کنید؟
sasan pool
راستی چقدر جالبه.با هر دختری که می خوای دوست بشی طرف شکست عشقی خورده دوست نداره باهات دوست بشه.یعنی تمام دختر های ایران شکست عشقی خوردن؟بابا دمتون گرم اصلا فکر نمی کردم همه این جوری باشن.خوبه پس ملت باید برن از سومالی زن بگیرن.حداقل دیگه اونجا شکست عشقی نیست همه گرسنه هستن یکی و میگیری میاری اینجا راحت.بد بختی این هست که از کشور نمیشه خارج شد.عجب وضعی شده .
pas ye halva oftadim dg?
1390/10/22 - 10:44آره داداشی تو دعا کن بریم حلوا و شام و خرما میدیم غمت نباشه.
1390/10/22 - 10:46na,baba dash shokhi kardam...koja ba in ajale?
1390/10/22 - 10:47