یافتن پست: #خوب

ronak
ronak
همسفر خوب در هواپیما !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 15:38
+4
sasan pool
sasan pool
سلام دوستان خوب هستین؟این روزها همه جزوء کپی میکنن روز جهانی جزوءهستش ولی من راحتم چون دست خط من انقدر ناجوره کسی از من جزوء نمیگیره بره کپی کنه و دوست های جدید هم پیدا نمی کنم اینجور خیالم راحته.میگن یک پسره به یک دختره جزوء میده بعد پسره میگه من دوست دارم و از این چرت و پرت ها بعد دختره هم میگه برو رد کارت بعد از 4 سال این دو تا فارغ التحصیل میشن هرکی میره پی زندگی خودش.ولی دختره توی جزوء پسره نوشته بود که من هم دوست دارم عزیزم شرمنده اینجوری گفتم.نتیجه اخلاقی داستان این هست که دانشجویان پسر فنی و مهندسی اصلا لای جزوء خودشون باز نمی کنن.=))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 13:29
+5
رضا
رضا
به چشمای خودت قسم دیگه بهت نمی رسم وصال تو خیالیه وای كه دلم چه حالیه بازیای عروسكی آخ كه چه حیف شد...................
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 09:59
+1
مهسا
مهسا
خوب که فکر میکنم می بینم ان روزها هم هیچ چیزمان به هم نمیخورد درست مثل حالا که هیچ چیزمان به هم نمیخورد مگر حالمان از هم ..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 02:07
+4
shahin ES
shahin ES
زن زیبایی به عقد مرد زاهد و مومنی در آمد. مرد بسیار قانع بود و زن تحمل این همه ساده زیستی را نداشت. روزی تاب و توان زن به سر رسید و با عصبانیت رو به مرد گفت: حالا که به خواسته های من توجه نمی کنی، خود به کوچه و برزن می روم تا همگان بدانند که تو چه زنی داری و چگونه به او بی توجهی می کنی، من زر و زیور می خواهم! مرد در خانه را باز کرد و روبه زن می گوید: برو هر جا دلت می خواهد! زن با نا باوری از خانه ...خارج شد، زیبا و زیبنده! غروب به خانه آمد . مرد خندان گفت: خوب! شهر چه طور بود؟ رفتی؟ گشتی؟ چه سود که هیچ مردی تو را نگاه نکرد . زن متعجب گفت: تو از کجا می دانی؟ مرد جواب داد: و نیز می دانم در کوچه پسرکی چادرت را کشید! زن باز هم متعجب گفت : مگر مرا تعقیب کرده بودی؟ مرد به چشمان زن نگاه کرد و گفت: تمام عمر سعی بر این داشتم تا به ناموس مردم نگاه نیاندازم، مگر یکبار که در کودکی چادر زنی را کشیدم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:14
+5
ronak
ronak
in yani chi?{-28-}
23 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:56
+11
amir taha
amir taha
يه روز خوب مياد روزي که براي دادن اس ام اس هم بايد از وي پي ان استفاده کنيم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:23
+3
zahra
zahra
غضنفر به عنوان چترباز میره تو نیروی هوایی روز رزمایش بهش میگن وقتی رسیدی پایین دکمه سبزو بزن چتر باز میشه اگه باز نشد دکمه قرمزرو بزن حتما چتر باز میشه بعد که رسیدی پایین یه ماشین هست که تورو میبره پادگان. غضنفر میپره دکمه سبزو میزنه چتر باز نمیشه دکمه قرمزو میزنه بازن چتر باز نمیشه با عصبانیت میگه خوبه حالا ماشین هم نیاد!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:21
+5
silk
silk
محسن عزیزم: ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه دیوانه ی مهربانی تؤام…. ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی تولدت مبارک
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 23:47
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ