یافتن پست: #خوب

gamer
gamer
برق میره [!] با یه قابلمه میره در خونه لره میگه برق دارید؟لره میگه : همین کارها رو میکنید میگن خرید دیگه خوب یه ظرف میاوردی که برق نگیرتت
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 14:05
+3
مهسا
مهسا
آخرهرچیزی خوبه،اگه خوب نشد یعنی آخرش نشده ، پس صبر کن ..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 01:44
+1
hadith
hadith
شیشۀ نازک احساس مرا دست نزن ! چِندشم می شود از لکۀ انگشت دروغ …!!! آن که میگفت که احساس مرا می فهمد …. کو کجا رفت که احساس مرا خوب فروخت بی نقاب باش،گاهی فقط شبیه خودت …. همیــن …
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 01:20
+3
ronak
ronak
ازين راهرو يك نفر رد شده كه عطرش همونه كه تو ميزني براي به زانو در آوردنم تو از مرگ حتي جلو ميزني ازين راهرو يك نفر رد شده مثه وقتايي كه تو ناراحتي نفس ميكشم با تمام وجود عجب عطر خوبي زده لـعنتي .. يجوري دلم تنگ ميشه برات محاله بتوني تصور كني گمونم نميتوني حتي خودت جاي خاليتُ تو دلم پُر كني صدات ميكنم تا همه بشنون جواب صدام غير پژواك نيست من اُنقدر شكسته م حس ميكنم كه هيچ ارتفاعي خطرناك نيست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 01:18
+3
hadith
hadith
مگسی را كشتم نه به این جرم كه حیوان پلیدی است،بد است و نه چون نسبت سودش به ضرر یك به صد است طفل معصوم ، به دور سر من می چرخید به خیالش قندم، ای دو صد نور به قبرش بارد مگس خوبی بود... من به این جرم كه از یاد تو بیرونم كرد، آن مگس را كشتم... !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 00:34
+4
امیرحسین
امیرحسین
یکی از تفریحات پدر اینه که تو ترافیک دنبال موج این ام‌پی‌تری پخش‌کن‌های رادیویی ماشینهای بغل می‌گرده، اغلب هم تصادفن چیزای خوبی پیدا می‌کنه. این وسط یک تلاش نافرجامی هم هست که ماشین مربوطه رو پیدا کنیم، مثلن میشه از روی مدل ماشین، دور و نزدیک شدن و کم زیاد شدن کیفیت‌صدا یا وضعیت چهره و حالت سرنشین‌ها با سعی و خطا به یک جاهایی رسید. کاش بشه یه دفه هم تغییر مسیر بدیم و یکی دوتا چهارراه دنبالش بریم.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 00:12
+4
ronak
ronak
آقای همایون آقاجانی..ای خواننده خوب... مــــاتیکــ ....؟! چرا آخه.....؟ تو نیازی به این کارا نداری
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:57
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دیشب با دوستم داشتیم حکم بازی میکردیم … بی بی انداختم … میگه بی بی بازی کردی؟ پـَـــ نــه پـَـــ انداختم وسط یه شوهر خوب واسش گیر بیاریم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:06
+2
مهسا
مهسا
زیاد نباش...زیاد خوب نباش...زیاد دم دست نباش...زیاد که خوب باشی...زیادی که همیشه باشی...دل آدم ها را می زنی..آدم ها این روزها ، عجیب به خوبی..به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند...زیاد که باشی..زیادی می شوی...زیادی هر چیزی هم آلرژی می دهد...عجیب...دورمی شوند...خیلی عجیب...زیادی می شوی!!!!!{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 21:33
+3
مهسا
مهسا
دقت کردین برای اوقات مختلف روز چه اصطلاحات قشنگی داریم؟ کله سحر لنگه ظهر تنگه غروب بوق سگ خروس خون خوبه نمی گیم لنگ خروس!!{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 21:09
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ