یافتن پست: #خوب

ronak
ronak
دخترا چند نوع داداش دارن: 1.داداش اینترنتی، تا هر وقت خواست ازش اکانت مجانی بگیره! 2.داداش بزن بهادر، تا در مواقع لزوم حال بعضیا رو بگیره! 3.داداش خوشتیپ و پولدار، تا به دوستاش بگه این دوست پسر منه! 4.داداش خرخون، تا موقع امتحان واسش تقلب بنویسه! 5.داداش ماشین دار، تا اونو به موقع سر قرار برسونه! 6.داداشی که چشم دیدنشو نداره، همون داداش واقعیه خودشه! (باید چشم بصیرت داشته باشن تا ما رو ببینن که ندارن)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 01:19
+3
Pedram
Pedram
يك هميشه يك است. شايد در تمام عمرش نتوانسته بيش از يك باشد. امابعضي اوقات مي تواند خيلي باشد: يك دنيا ، يك سرنوشت ، يك خاطره ، يك عشق پاك، و يا " يك دوست خوب " @};-
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 01:12
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به مامان بزرگه میگیم ممکنه شب دیر بیام خونتون،.. شبا پشت در میندازی ؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ چار تاق باز میذارم برام بخونی پشت در و ننداختی نه نه با خوب و بدم ساختی نه نه ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 00:55
تنها
تنها
گوگل دختره با پسره؟ . . . . . . . خوب اون بدون شک دختره چون اجازه نمی ده یه جمله ای رو کامل کنی از همون اول شروع می کنه به حدس زدن .. و همچنان حدس زدن... لامصــــــب بعضی وقتا حدسایی میزنه که هنگ میکنی !!!{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 22:30
+2
تنها
تنها
ای دخترانی که برنزه می کنید ای دخترانی که موهایتان همیشه فشن است ای دخترانی که جراحی بینی و... می کنید!!!! . . . . . . . . . . . . . . خیلی خوب کاری می کنید به بعضیاتون واقعا میاد!!!!{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-27-}{-27-}{-27-}{-27-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 22:29
+2
تنها
تنها
غضنفر میره پرنده فروشی طوطی بخره یه جغد میندازن بهش. میاد خونه بعد یه مدتی دوستش میاد پیشش میگه: طوطیت حرف هم میزنه؟ میگه: حرف نمیزنه، ولی خیلی خوب دقت میکنه!!!!!!!!!{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 22:16
+2
Pedram
Pedram
لیلی و مجنون...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 14:23
+3
امیرحسین
امیرحسین
سر امتحان به دختره میگم:برگتو برگردون بتونم ببینمش میگه :میخای تقلب کنی؟ میگم:پَـــ نَ پَـــ ببینم اگه نمرت خوب میشه برات جایزه تدارک ببینم!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 14:03
+3
sasan pool
sasan pool
نمردیم یک 20 توی دانشگاه گرفتیم.آخرین بار که 20 گرفتم مال دوران راهنمایی بود.خوبه کامروا شدم ناکام از دنیا نمیرم.توی علامیه میزنن جوان کامروا. =))
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 12:19
+4
رضا
رضا
کنار هر قطره ی اشکم هزارتا خاطره دفنه انقدر خاطره داریم که گویی قدر یک قرنه گلو می سوزه از عشقت...........
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 11:56
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ