یافتن پست: #خوب

ronak
ronak
مگسی را كشتم نه به این جرم كه حیوان پلیدی است،بد است و نه چون نسبت سودش به ضرر یك به صد است طفل معصوم ، به دور سر من می چرخید به خیالش قندم، ای دو صد نور به قبرش بارد مگس خوبی بود... من به این جرم كه از یاد تو بیرونم كرد، آن مگس را كشتم... !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 11:53
+3
رضا
رضا
مرگ من روزی فرا خواهد رسید...............
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 11:50
+1
ebrahim
ebrahim
پسره داره میمیره میگم مثبت فکر کن.میگه یعنی فکر کنم که مریضیم خوب میشه؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ فکر کن بمیری دیگه نمیری سربازی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 00:15
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
داره با سرعت 150 تا میره. بهش میگم آروم برو اینجا دوربین داره میگه دوربین کنترل سرعت؟ پـَـ نـَـ پـَـ دوربین عکاسی گذاشتن از ماشینا عکس میگیرن میذارن تو فیسبوک تگ هم میکنن. آروم برو عکسمون خوب بیفته
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 19:16
رضا
رضا
گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن گفتی که نه،باید بروم حوصله ای نیست پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیست رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت بگذار بسوزند دل من مساله ای نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 17:35
عسل ایرانی
عسل ایرانی
شش ماه به دوستت مهربونی میکنی ، خوبی باهاش ، هر کاریمیگه میکنی که بفهمونی دوستش داری !!!
دو روز که اعصاب نداری میگه : حالا شناختم !!!! :|
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 16:43
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زن در حالی که در آینه نگاه میکنه به شوهرش میگه: من جدیدا خیلی وحشتناک، چاق و زشت به نظر میرسم.. لطفا یه چیز خوب به من بگو شوهر: بیناییت فوق العادست عزیزم!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 02:47
+1
hadith
hadith
من خدایی دارم که در این نزدیکیست! مهربان... خوب... قشنگ... چهره اش نورانیست.... گاه گاهی سخنی میگوید با دل کوچک من... ساده تر از سخن ساده من، او مرا می فهمد... او مرا می خواند... نام او ذکر من است در غم و شادی چون به غم مینگرم آن زمان رقص کنان میخندم! که خدا یار من است... که خدا در همه جا یاد من است... او خداییست که مرا میخواهد....
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 01:44
+4
محمد
محمد
اگر به دنبال آرامش هستید! به پیشامد های زندگی برچسب خوب و بد نزنید.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 01:34 توسط Mobile
+1
-1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
یکی یه روباه مرده می بینه به خودش میگه خوب شد مرده وگرنه گولم می زد !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:54
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ