یافتن پست: #دست

binam
binam
در CARLO
بعضی وقتا باید یقه ی احساست را بگیری .
با تموم قدرت سرش دا بزنی و بگی :
.
.
.
تو رو خدا بـسه
بسه دیگه تا حالا هرچی کشیدم از دست تو بود
آخرین ویرایش توسط onlyalone در [1392/03/8 - 19:55]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 19:54
+8
*elnaz* *
*elnaz* *
شیشه نازک مرا دست نزن ! می شود از انگشت آن که میگفت که احساس مرا میفهمد… کو کجا رفت؟که احساس مرا خوب !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 18:56
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
ها میشود................. اما شود..
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 18:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیگر بازی بس است ...

شمشیرت را کنار بگذار..!!!

بیا دستهایمان را بشوییم و چیزی بخوریم

راستی ...!!!

چرا دستان تو خونین است

و

پشت من میسوزد...؟؟؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 17:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
منتظر هیچ دستی در هیچ کجای دنیا نباش

اشک هایت را با دست خود پاک کن

همه رهگذرند ...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 17:07
+4
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 14:47
+9
roya
roya
در CARLO
از وقتی که شماره شو به بلَک لیست گوشیم انتقال دادم چند ماهی میگذره…

شیش،هفت تا اس داده بود که چند هفته بعد خوندمشون.

اون موقع از دستش عاصی بودم. واقعاً اذیت میکرد.

یه شب با یه شماره دیگه اس داد برا همین نرفت تو بلک لیستم

نوشته بودکه اگه میخوای دیگه اس ندم بهت،یه چیزی بگو.

بدون معطلی جواب دادم و همون چیزی رو که میخواست

براش فرستادم چون واقعاً دیگه نمیخواستم اس.ام.اساشو ببینم.

دیگه ا………س نداد

نمیدونم اصلاً چی شد که اینطور شد. دیگه سراغمو نگرفت

انگار نه انگار که من “هستم”

به هرحال اعتراف میکنم که خیلی دلم برای اس.ام.اس هاش تنگ شده.

اگه الان اینارو میخونی، ازت میخوام که یه شانس دیگه بهم بدی. قول میدم بچه ی خوبی بشم !

هم تو مسابقه ها شرکت کنم

هم آهنگپـیشواز داغ هفته رو انتخاب کنم و حتی با شارژ ۱۶۸۶۵۰ریال، برنده ۱۰۰ تومن اعتبار هدیه

داخل شبکه شم ..!

ایرانسل دوسِت دارم !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:28
+3
roya
roya
در CARLO
یه روز از بیرون اومدم رفتم رو تخت خوابیدم

مامان و بابام اومدن بالا سرم و با محبت هرچه تمام دست تو موهام کرد و گفت :

الهی قربونش برم …

بعد با یه لحن غم انگیز به بابام گفت : خوب شد دختر نشد وگرنه رو دستمون باد میکرد !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 11:50
+3
roya
roya
در CARLO
یادش بخیرچقد اسکل بودم!

نیم ساعت دست به سینه مینشستم تا مبصر اسمم روجزءخوبها بنویسه!

بعدم معلم میومدبدون توجه به اسم ها تخته روپاک میکرد!

وچقداسکل تر بودم که زنگ بعدی هم دست به سینه مینشستم !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 11:35
+3
binam
binam
در CARLO
دلم می خواست یه بار شده می اومدی تا رویاهام

تو گرمِ اصرار می شدی، انــکارِ من که نمی خوام...

دلم می خواست بعضی شبا ، یادت بیاد من کی بودم

یادت بیاد چی بــودمو... چه جــوری عاشــقت شدم!

دلم می خواد یه روزایی دستــــاتو احساس نکنم...

تلافـــیِ بــــودنِ تو... هر چی که با ماست نکنم!!

دلم می خواست میشد صدات،واسه دلم غریبه شه

یادم نیاد وجــودتو... هرچـــی دلِ تو میگه شه!!!

وای ازون نگاه تلخ، وای ازون چشای سرد...

گم کردی دستِ قلبمو، باشه... برو و برنگرد!!!

باشه بخند، باشه نمون! حتی واسه چشام نخون

اما می دونم یه روزی ، واست یه آرزوس همون...

یادت میاد چه لحظه ها، افتاده بود دلت به پات...

یادت میاد! ولی چه حیف... دلم صداتو نمی خواد
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 21:01
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ